Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Når skal Telia slutte å ødelegge selskap som fungerer? Phonero var et greit selskap med en grei sentralbordløsning. Så ble de en del av Telia og da pushet din sine dårlige løsninger og holdninger ned over Phonero. Så tar de over Get som oversider hadde blitt et bra selskap med god kundeservice. Nå er kundeservicen dårlig og nå skal de nedgradere boksene som fungerer bra og tvinge oss over på Get BoX eller Get Boks dritt som jeg kaller den. Get boX er treg når du bytter kanaler, mister nettforbindelsen og bruker noen ganger 10 min på å starte opp. Har byttet boks og det hjalp ikke. De sier at dette problemet er ukjent for dem, men det virker ikke som et problem bare jeg har når jeg leser her. Ringe for å få hjelp av Get med å se om de kunne finne ut hvorfor boksen var så ustabil. De skulle sjekke og ringe opp igjen. Hørte ikke noe mer. Ringte dem på nytt noen dager senere. Klokken 2000 ble samtalen brutt og når jeg ringte opp igjen fikk jeg beskjed om at kundeservice stengte kl 20. Istedenfor å irritere meg mer over Telia velger jeg å fokusere på det positive og det er at avtalen med Telia utløper i februar 2023 og tiden går fort :-)
Denne TV-boksen er så dumt treig. Hver gang jeg bruker den blir jeg irritert. Er jeg i en app som YouTube og vil til en TV-sending henger alt seg i 8-10 sekunder før den klarer å bytte. Hvordan er det mulig i 2021?
Fikk ny boks,da den gamle fungerte greit, men plutselig ikke hadde de samme funksjonene som tidligere. Den nye boksen er så treg at jeg ikke tror den har registrert at jeg har trykket. Trykker desperat, hjulet snurrer og snurrer... FORFERDELIGE GREIER!
Mange som meg er tatt som gissel av Telia pga. billige avtaler gjennom borettslag og andre bokonstellasjoner. Jeg syns Get var ille, men da Telia overtok opplevde jeg nye dyp. Stadige småproblemer var ille nok, men jeg fikk ingen beskjed om nedgradering av Get Box II - den har nå ingen av de ekstra funksjonene jeg BETALTE for. Når jeg leser erfaringer andre har med den nyeste erstatteren så vet jeg ikke hva jeg vil. Jeg vil aller helst ut av denne avtalen, men er som nevnt bundet pga. boforhold. Jeg har brukt Telia Play fra mobilen (chromecast) men er ikke veldig fornøyd med muligheter og menyer. Dette er for dårlig!
Gikk fra Get BOX II og har hatt Telia BOX installert i 2 uker og er meget godt fornøyd med bruker grensesnittet, hurtighet på kanalskift og overganger til andre funksjoner som arkiv, app’er etc. Ingen "bildefrys", svarte skjermer eller re-starter har forekommet.
Måtte bytte ut gamle Get-bokser og fikk nye, fantastiske bokser fra Telia (ifølge døm sjøl). Driiit lei av å se på "hjulet" som snurrer mens boksen tenker seg om enten man skal bytte kanal eller bytte til apper. Jeg trur f.. i meg at Windows 95 var raskere enn dette søppelet. Når boksen i tillegg mister nett-tilkoblinga fire ganger i minuttet så blir det egentlig helt latterlig. Det hører også med til historien at den nye boksen ble 99 kr dyrere pr mnd ettersom prisen, som jeg ble lovet skulle være lavere, ikke var verken lavere eller inkluderte opptaksmulighet, noe som jeg hadde på Get-boksen. Telia er snart historie her.
Kan ikke trykke på en knapp på Telia box uten at den låser seg. Elendige greier.