Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har reklamert på flere saker hos GET som jeg ikke er fornyd med, men dem klarer ikke å krediterer beløpet dem har sagt at dem skal kreditere. Når det opprettes AvtaleGiro mot GET kommer det faktura alikevel og selvfølgelig faktureres det fakturagebyr. Kan ikke anbefale å bytte til GET.
Dritt lei av noen som bare suger mere penger uten å levere mere verdi. Stadig feil i området som vi bor....
-Helt elendig kundeservice. -Helt elendig nett tv (detter ut når de endelig sender noe bra.) -Helt elendig utvalg av den minste programpakken. Reprise, reprise, reprise. I Julen og. Stort sett repriser og på 2 mnd nå så går de samme programmene. STAY AWAY! BRA er: Mer en 2 min mellom hver reklame hvor lyden blir så høy at nabon klager....
Dårlige TV-bilder som "henger" og er kornete, lyd følger ikke bilde, opptaksavspilling feiler, "start forfra" kutter før programmet er slutt, internettet er tregt, fasttelefonen knitrer og spraker og kutter samtalene. Elendig opptakskapasitet og fjernkontroll. Menysystem som det er umulig å finne fram i.
Kundeservice er elendig. Tekniker på telefonen vet ikke hva han snakker om. De vet ikke engang hvilken router/hjemmesentral de selv har montert hos meg. Hastigheten er halvparten av hva den skal være. Har klaget men ingenting skjer, selv etter at jeg har klaget flere ganger. Forsøker å koble opp printer mot WPS på router. Ikke mulig siden WPS er slått av på roteren. Get kan ikke hjelpe med dette og skylder på printer, selv om printer fungerer opp mot annet utstyr. Styr unna om du kan!
Har blitt Get gissel i Asker, hjelp meg ut de som kan! f. eks. Borgen antennelag/kabellag. Har flytte inn i et sameie der Get TV og bredbånd er eneste valget, og det har vært en skremmende opplevelse. Har tidligere erfaringer med Altibox fiber, Canal Digital via både kabel TV og parabol, samt RiksTV. Get er det suverent dårligste jeg har hatt kontakt med. De har rett og slett en helt elendig løsning når det gjelder TV og opptak/se på arkiv osv. For ikke å snakke om service. Erfaringen med deres selgere er som om du skulle handle bil og når du kommer for å hente bilen, så står den der uten hjul. Da sier selgeren: Ååååå, skulle du ha hjul også??? Såkalt "best i kundeundersøkelse" må man IKKE feste lit til. Det er MANGE som driver "seriøse" kundeundersøkelser, men ingen må tro noe på dette. Årets undersøkelse fra forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI er derimot en seriøs uavhengig undersøkelse. Get havner der på bunnen innen kategorien TV-distribusjon og på nest sisteplass innen bredbånd. Og de dårlige plasseringene har Get gjort seg vel fortjent til.
Jeg finner intet positivt å si om get, de er så lite behjelpelig på å faktisk hjelpe kunden med å finne en løsning for en. Det er tydeligvis ingen kommunikasjon mellom de ansatte i firmaet og det er som å møte veggen. De er overhodet ikke løsningsorientert og jeg måtte til slutt nevne et konkurrerende firma for å få den hjelpen jeg ville ha fra de.