Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har nå mottatt min 4. Telia playbox og den funker heller ikke, den leverer ikke signal til TV'en og når jeg henvender meg til Telia siger de av det problem har de aldri hatt, men jeg kan få en ny boks, jeg har vært i kontakt med kundeservice ca. 6 timer sammenlagt på 2. Dager og de kan ikke se af der skulle være et problem, når jeg så leverer den inntill Telia butikken ser de med engang av boksen har feil også får jeg en ny boks som heller ikke funker, deres utstyr er dritt dårlig og burde ha vært testet innen de leverte det ut til kunderne.
Ingenting virker og ingen service. Ikke tar de telefonen og ikke er det mulig å beskrive oppstått problem på epost. Chatroboten er dum som en stein i asfalten. Etter alt for mange år med Telia er tålmodigheten min nådd sin tålegrense. Selskapet er kort og godt en søppelbedrift med null kvalitetssikring når det kommer til kundebehanding. I flere år betalte jeg mye penger for alt for lav hastighet. Nå når utstyret ikke har virket på en uke og det er umulig å opprette kontakt, er bare å si bye bye, I'm breaking up. STYR UNNA DETTE SELSKAPET!
Erfaringen min med telia kabeler er at det er plukk råtne.De ligger i hager over store deler telia har skrevet fra seg ansvaret for disse.get gravde din ned telia ovtok de men overførte ansvaret over på kunden.Nå når disse må skiftes er det kundens ansvar,da blir det meget dyrt.Det gamle kablende er fylle av brudd men telia har fraskrevet seg det ansvart.Aldri mer telia.Svindel og bedrag.Kundeservice er umulig få tak i.Takk for meg telia alldri mer!!!
Hopper ut, fryser- ingen løsning på 5 mnd… bare nye splittere. Helt håpløst i 2024.
Blitt pålagt av Telia å bytte fra godt fungerende Kabel-TV til elendig fungerende strømme-TV via internett. TV faller ut hele tiden selvom internett har full dekning. Ingen mulighet til å kontakte Telia pr telefon etter kl. 16.00. Helt elendig service. Må finne annen leverandør. Finnes det fortsatt leverandør som tilbyr tv ikke over internett og uten Parabol-antenne?
Litt dårlig signal , lite oppdatering på produkter.
Hei. Vi må kjempe for å beholde (GET BOX 2) å (GET BOX MICRO) som i følge Telia kjører på de såkalte (Evo-systemet). Telia planlegger å stenge dette systemet i første halvår av 2025. Fik vite dette av Telia i en epost etter at jeg først hadde sendte de en epost. Jeg oppfordrer alle til å sende Telia en epost å protestere på nedstengningen av (Evo-systemet). ([email protected]) også får å vare snill mot andre som fortsatt ønsker å bruke telia box 2 å micro vidre. Dere må også be kundeservice om å sende eposten vidre til de rette ellers så kommer den ikke lengre en hos kundeservice. Grunnet til at jeg oppfordrer alle til å gjøre dette er følgende. Telia smart tv tuner suger å er en dårlig tv tuner på mange områder. Den er Ustabil å treg å er ikke lengre en tv tuner son som mange ønsker at en tv tuner skal være. Mange ønsker seg en stabil rask å fine tuner med nyttige å lettvinne fusjoner til tv seing son som GET BOX 2 er, og ikke en TREG ustabil tuner der de virker som alt annet en tv titting er prioritert. Telia tuner er heller ikke like lett å fin å bruke som de get box2 er. Telia hører heller aldri på forbrukere hva de ønsker, men om mange nokk skriver inn å klager så kan det hende at de til slutt hører på. Get box 2 med dens hardware er mye mere stabil å mye bedre å bruke en de telia box med dens hardware er. Telia klarer aldri å få telia tuner bedre siden hardwaren er for treg.