Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vanskelig å komme gjennom til kundeservice, lager mer rot for deg enn hjelp!
TV app hakker konstant - dette har den gjort i lang tid. Når jeg nå kl 18.14 på en ettermiddag skal kontakte kundeservice, er det 85 - åttifem - minutters venting. Håpløst dårlig produkt.
Fungerte fram til 18.8.2023,. da ble systemet endret slik at vi ikke fikk valgt utenlands kanalene som vi har betalt for. Vår avtale ble inngått med Get som Telia TV kjøpte. Endringen skjedde uten varsel eller forklaring, Vi krever at gammel avtale blir fulgt opp.
Elendig kvalitet på lyd og TV-bildene, umulig å se en hel sending på tv uten avbrudd.
Mye rot og vanskelig å komme i kontakt med kundeservice. De endrer abonnement og fakturaer som er umulig å følge med på blir sendt i hytt og gevær. Lite opptatt av kundene
Tv-boksen ble refunder etter 3 dager, da den bare hang og låste seg hele tiden. Har kun internett nå.
Tidlig i 2021 bestilte vi en ekstra Teliaboks som vi skulle ha i kjellerstuen. Denne fungerte fint helt til februar 2023. Da fant Telia ut at de skulle kjøre en oppdatering. Etter dette ble bare et kaos. Nå har vi skiftet denne boksen opp mot syv ganger. Hele tiden er det samme feil. Bla: - Teliaboksen stopper opp. - Spinner og bildet fryser. - Boksen mister koblingen mot internet. I dag 02.08.23, ga jeg opp hele greien, demonterte den og har levert den tilbake. Vi bor i et borettslag, og kan desverre ikke skilles fra Telia. Vinner vi i lotto er det første vi skal gjøre er å flytte til en bolig der det ikke er Teliaprodukter installert. Hvis en i tillegg prøver å ringe kundeservice tar det vinter og vår før en kommer gjennom til dem. Nå i sommer har Telia funnet på å stenge kl. 17.00- og på søndag er det selvsagt stengt. Får en problemer i helgen - er det bare å finne frem kortstokk eller brettspill. Etter min menng helt elendig. Ringer en til Telenor er en gjennom innen kort tid (5 - 10 minutt). Det hadde vært flott om en lenger nede på siden kunne valgt "0" når en kommer til: "1" er for bra valg. På en skala fra 1 til 10, hvor sannsynlig er det at du vil anbefale Telia TV til en venn eller kollega?