Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Get var eneste alternativ på kabel, opplevde nettverk som ustabilt. Fikk montert forsterker, som hjalp noe. Ville prøve canal digital, da de la opp fiber i nabolaget. Jeg ringte og sa opp abonnementet, Get sa det ikke var noe problem, men jeg måtte betale ut august, i august ringer en selger fra get for å gå igjennom avtalen min, jeg sa den var sagt opp, han sa det ikke stod hos dem, men han skulle ordne opp. Det skjedde ikke, jeg fikk ny faktura, ringte igjen, og fikk beskjed om at det ikke var registrert hos dem, så verse god betal igjen. Dette virker å være en bevist strategi ovenfor kunder de anser som tapt, vell de har i hvertfall mistet meg for alltid nå.
Internet og tv har hengt seg opp hver dag etter vi fikk fiber. Filmleie og appene fungerer sporadisk. Mange forskjellige feilkoder. Etter 3 måneder fram og tilbake forsto Get at de skulle bytte ut Get boks 2 og da hjalp det på problemet noen dager. Nå så fryser bildet og vi får feilmeldinger jevnt og trutt. Internet kommer og går. Kundeservice bruker lang tid, og det er mye ventetid. Styr unna. Tragiske kundeservice og feiar nå på ett år fortsatt ikke levert feilfrie tjenester.
Har hatt problemer med GET tjenestene fra første dag. Har ikke ord hvor dårlig dette selskapet er. Kundeservice er elendig. Tjenestene er elendig. Brukergrensesnittet er tragisk.
Du blir sendt i en runddans mellom Chat - telefon og tekniker. Ingen gjør noe. Kan du unngå å bli kunde hos Get gjør det, et godt råd. Vært uten bredbånd og tv i uker - får ikke svar fra Get. De bare bryter dialogen uten å svare på når feilen deres blir rettet. Ledelsen må ta kundene på alvor!
Systemene og tjenestene som tilbys fungerer aldri som det skal...
For noe søppel. Ringer dem venter 40 min. 0 svar. Dem ringer opp etter 2 timer så legger dem på bare. Folkens hold dere unna. Alt er greit til dem selger. Etterpå for du ikke hjelp.
Ettersom jeg måtte flytte til en ny adresse ringte jeg Get for å sjekke om de kunne overføre mitt abonnement. Jeg fikk svar at de hadde ikke opplegg på min nye adresse. Jeg måtte da stenge mitt abonnement 14.05.2017. Jeg ble oppringt 14.06.2017 og fikk tilbudt av Get at de kunne sende montøren for å legge opp alle utstyr, noe jeg takket ja til. Men de måtte ringe huseier for å avtale tid de skulle komme. Jeg ringte for å følge opp, havner til flere kundebehandlere som hadde ingen peiling på saken. Hele juni i tillegg til halv parten av mai, gikk ut uten tjenesten. Kommer 3.7.2017 ringte de igjen og sendte montøren. Opplegg ble installert og ble informert om at tjenester ikke åpnes før tre timer. Tre timer gikk uten tjenesten. Dagen etter ingen ting. Ringte og havnet i en kundebehandler som løyver fortere enn vind. Ble sendt til flere avdelinger som ikke prater sammen og ble bare forvirret. Dessuten fikk jeg hørt at tjenesten var stengt pga ubetalt faktura i juni og juli mens jeg ikke hadde fått noen tjenester fra dem. Pluss måtte bare nevne selve ansatte har det lettere å krangle med kunder som henvender seg for å spørre om noe som fungerer som det skulle. Veldig skuffet!!!