Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Oppleves som treg og ustabil. Mister stadig vekk bildet ved oppstart av dekoder. Går lang tid ved skifte av kanal. Opplever ofte at dekoder restarter seg under sending.
Det hender ofte at bildet henger seg opp eller at kvaliteten blir kjempedårlig. Det går ikke an å fortsette å se, blir nødt til å skru av. Hvis det ikke blir bedre må vi bytte. Det funket veldig bra før Telia kom på banen.
Store problemer med HBO og Cmore ekstremt dårlig bilde mellom kl 19 og 23 på kvelden! Dette ble dårlig etter at Telia overtok Get! Tidligere fungerte det bra og det var mulig å få kontakt med kundeservice. Nå er ventetiden minimin 45 minutter på kundeservice! Hvem iallverden av vi som er avhenging av Telia Tv vil ha Mobil ab. fra Telia? Ingen ! Merkevaren til Telia som mobiloperatør ødelegges helt !
Ikke opplyst om plass i køen, mangler "callback". Prøvd å kontakte de på forskjellige tidspunkt, tar ikke tlf. Kundeservice???🤬Desverre avhengig av borettslaget ellers ville jeg byttet.. Synd de ikke har minus på stjernene.
Det er normalt 30 min ventetid på telefonen. De som jobber på kundesenteret er dårlige til å kommunisere og er uhøflige. Brukergrensesnittet er helt rævva. Vi har f eks hatt HBO i over ett år (som vi brukte daglig før), men har brukt det 1 gang. Det trådløse nettet funker dårlig.
Boksen klikket flere ganger om dagen. Fryser til og restarte. Treg før, enda tregere nå.
Har get via avtale i borettslaget. Har fått en tv boks hvor fjernkontrollen funker som den vil. HBO som var den eneste kanalen som var intergang får jeg ikke til og funke. Boksen de leverte støtter ikke full HD. De har hatt over 1 time telefonkø når jeg har ringt etter hjelp, og de svarer ikke på mail. Må ta det opp med borettslaget og bli kvitt de raskest mulig, de skryter mye men kan ikke levere.