Telia TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hva betaler jeg for? Fra Get boks som fungerte perfekt til telia vitsen. Byttet to bokser soner betalt for og hva får jeg… ingen ting - ingen kontakt mot programmer !!! Drittdårlig service og får ikke sett ett eneste program - he****es Telia, kan noen henge sjefene for innsparingen de har gjort som bidrar t dette?
Hold dere langt unna dette selskapet! Makan til elendig kundeservice skal man lete lenge etter!
Denne boksen burde aldri vært på markedet. Det er utrolig at Telia har sluppet et så uferdig produkt. Noen burde ta en opprydding i organisasjonen, og luke ut den som har pushet på for å release dette produktet.
Telia box er forferdelig dårlig. Den henger seg opp, mister teksting etc. Rød ring som surrer rundt flere ganger om dagen. Må ta strømmen av og på for at den skal virke en stund igjen. Telia har vist om problemene lenge, men gjør ingenting med de.
Prisen er grei så lenge man kjøper kombo med tv og internett. For litt over 800 kr har jeg 250 mbit linje med standard tv pakke, 10 ekstra poeng gratis, gratis ekstra opplasting, og gratis opptak som alle er tjenester Telia tar betalt for. Telia play appen på android er veldig utstabil, får ofte runtime error eller source error og appen må starte på nytt på vår android tv, appen fungerer bra på iphone, antar derfor også at den fungerer greit på ipad/appletv. Dekoder boksen er treg som bare det, den sliter med å bla i programoversikten, bytte mellom faner, og er nok underdimensjonert for jobben sin. Internett fungerer bra hos meg, har ikke hatt problemer bortsett fra at modem har ganske begrenset funksjonalitet og derfor satt i bridge med eget utstyr tilkoblet da tilgang til jobb ikke fungerer via Telia sin router. Telia som leverandør er nå en stor aktør, de snakker ikke på tvers av avdelinger som de gjorde hos get, og de er på ingen måte en utfordrer eller innovatør lenger som jeg dessverre erfarte med kraftig prisoppgang når de tok over Get på tv, internett og mobil. På grunn av at mobil ble skilt fra tv/internett prismessig doblet jeg kostnaden pr måned, insentivet for å være hos Telia forsvant og jeg har derfor bestilt Altibox med fiber fra Viken til lavere pris enn eksempelet her under forutsetning av 12 mnd binding.
Dårlig ukes arkiv , ikke mulig å ta opp serier. Og drit dårlig tv boks som henger seg opp ofte, og har no kilt seg fast i oppstarts loop. Det einaste positive er at man kan velge kva kanaler man vil ha.
veldig fornøyd, flinke mennesker på kundeservice. blide mennesker som tar tak og hjelper til