Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundeservicen kunne vært bedre på mange måter. Konsulenter som ikke vet hva de skal gjøre, dermed må ringe sin sjef for hjelp. Blir lovet at de skal ringe opp igjen innen x dager. Det skjer ikke. Feil på fakturaer. Montører som gjør skade på privat eiendom, og modifikasjoner som ikke har blitt godkjent av eier. Total ansvarsfraskrivelse. Anbefales ikke! Eneste lille positive er at de er litt billigere enn andre tilnærmede løsninger.
Kom inn en selger som skulle løse alle våre problemer.. Startet med at vi fikk purringer på de to første mnd som vi ikke skulle betale(sto i avtalen.) Påfølgende ustabilt nett, der vi får beskjed fra en noe frekk kundebehandler at vi har montert utstyret feil selv(vi hadde montør her fra de for å sette opp alt.) Aldri mer Get!
Ny getboks før påske, måtte ha forsterker. Et sant lite ubrukelig brukergrensesnitt. Uoversiktlig og stadig oppheng og googleassistent ute på bærtur. Fliser er noe herk. Gjør det uoversiktlig på opptak og tvseing. Bytter til Canal Digital snart. Orker ikke. Få ting er bra, det drukner.
Selskapets manglende oppdateringer av egne produkter, teknologi og enorme mangler, går ut over oss kunder ved bl.a. dårlig dekning, evinnelige problemer med tjenester, manglende titler og endeløse irritasjonsmomenter nærmest ukentlig.
Get boX ubrukelig. Låser seg og er treg. Ikke bytt til denne under noen omstendigheter.
Bestilte Get BoX, og fikk en boks som ikke fungerte. Det tok meg 15-20 samtaler med kundeservice før jeg fikk en ny boks og gammel returnert. Etter et halvt år ser jeg at jeg har blitt fakturert for to bokser. I en forferdelig samtale med kundeservice blir jeg krevd betaling for den boksen jeg har returnert! Get får to stjerner fordi jeg greide å se TV, til tross for at Get BoX er utrolig treg, og kundeservicen den dårligste jeg har opplevd. TV abonnementet er sagt opp, og venter på 5G slik at jeg også ha si opp Internett.
Jeg har ikke hatt en tredjedel av problemene folk her gir en stjerne. Utrolig raskt internett over tre etasjer OG en leilighet, på samme modem. GetBoX fungerer som det skal, uten å måtte tilbakestilles eller startes på nytt. Jeg har en bred forståelse av teknologi, og kanskje dette er den VIRKELIGE saken, da moren min som er 70 ofte klager over at boksen er "ødelagt" når hun bruker feil fjernkontroll for å prøve å slå den på. Utvalget av kanaler er utmerket, noe som betyr at det alltid er noe for alle å se på. Enkel å endre de valgte kanalene dine betyr at du ikke trenger å skvise når du kjøper en tv-pakke. Poengsystemet er smart, selv om jeg fortsatt foretrekker at det absolutt ikke var noen forhåndsvalgte kanaler.