Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har Get Fiber 25/25. Har hatt varierende hastighet, endte med at ruteren måte byttes, dette måtte gjøres av tekniker. Ventet på tekniker den avtatalte dagen men ingen tekniker kom eller ringte på telefonen, men derimot så fikk jeg en faktura per mail før avtaletiden var utløpt (08:00 til 12:00) Har prøvd å klage på faktura men Get står på sitt 550 takk! Tekniker sier han har vært hos deg så bare betalt. Dette er ikke første gang jeg har hatt problemer med Get fikk ved en gang utskrift av log fra dem da kundesupport påstod at det var sameiets internett som var årsak til feilen, etter å ha lest logen så var det blant annet kabel brann, kabel brud 2 til 3 kvartal unna sameiet. Har du mulighet, hold deg unna Get!
Finner ikke noe bra å si om Get, for her virker intet, det som loves uteblir, kundeservice er umulig å få tak i, og deres "business area manager på sørlandet" lover at det bare er å ringe når som helst, og når du ringer er vedkommende på ferie. De slukket de analoge signalene og mange kunder er uten tv, går man så ned til en get forhandler får man utlevert en dekoder som ikke virker, ringer man kundeservice kommer man ikke frem, og lovnader om å ringe tilbake er bløff. Etter ente gangers forsøk, får man kontakt med en idiotbehandler som lyver fortere enn hesten traver. Intet av det de sier stemmer. Godt man har angrerett, for etter flere dager uten tv, er nå tiden kommet til å levere tilbake get-boksen og anvende angreretten. GET tv må ha verdens dårligste kundeservice og kundeoppfølging. Hos Telenor får man raskt hjelp er det noe galt med nettet, hos Get er du overlatt til deg selv. Styr langt unna GET er mitt råd til alle. Mitt favoritt uttrykk om GET tv er "Get nothing" eller "Get trøbbel".
Det siste året har det vært så mange tekniske feil som har påvirket bredbåndstjenesten, at jeg må betale i tillegg for mobildata for barna mine slik at de kan gjøre leksene hjemme. Og jeg, som noen ganger prøver å jobbe hjemmefra, må reise til kontoret for å få wifi som fungerer. Denne tjenesten er altfor dyr og jeg kan ikke stole på det. I dag er det torsdag. Tidligste time vi har fått er mandag kveld. Helt uakseptabelt.
Allerede 2 måneder før jeg flyttet i nybygd leilighet fikk jeg tilbud fra Get om bredbånd, TV og telefoni (flytte Telenors hjemmetelefon nummer i huset til Get IP telefoni i leilighet - de kaller det for portering). Jeg har fylt ut deres skjema 26 januar og sent bestillinga til dem. Der var spesifisert ønskedato for at telefon virker i ny leilighet -> 10 april. Jeg har flyttet til leilighet 30 mars. 4 april fikk jeg IP telefonapparat fra Get. 5 april måte svare JA på SMS fra Get. 10. April skjedde ingenting – ikke noe IP telefoni linje på Get fiber boksen. (Telefon fra Telenor i tome huset fortsette å virke.) Da begynte mine oppringing av Gets kundesenter og deres lovnader og frister : Det skal være OK 19 april - men ikke noe, 25 april (ikke noe), 27 april (ikke noe), 5 mai ( ikke noe) Get har mistet noe sted JA og vi må sende JA med SMS en gang til. Men jeg fikk faktura fra Get for telefoni abonnement til tross at jeg ennå ikke har fått telefoni fra dem. 12 mai ( ikke noe), 15 mai (ikke noe) – (fortsatt virker Telenors hjemmetelefon i tome huset.) 16 mai sier kundesenter at de skal sende noen for "portering". Håper at etter en måned tungt jobbing Get skal gitt til min kone hennes viktigste redskap.
Har hatt GET siden 2003, både kabel-tv og bredbånd. Veldig godt fornøyd, både med kvalitet og kundeservice. Vet mange klager på GET, men kjenner meg ikke igjen. Det er mulig jeg har vært heldig...
Jeg logget meg inn på hjemmeside hos Get i Mars 2017 for å bytte til kanaler og da ser jeg at get etterlyser betaling som er fra (2013) Som er 4 år gammel, og denne har jeg allerede snakket med kundeservice om i Februar 2013. Kunde-damen sa at denne faktura skal du se bort i fra og alt skulle være i orden. Den Faktura ligger fremdels der og venter, wow sier jeg da Herregud Dejavu. Har ringt Kundeservice og la på etter 15 minutter siden det koster mye penger. Har sendt dem 2 mail og har ennå ikke fått noe svar om det ennå! NOK ER NOK VI BYTTER.
Er veldig fornøyd med kundeservice, men den nyeste dekoderen etter oppdatering er elendig. Den er tregere enn konkurrentene, menyer og brukergrensesnitt er laget uten omtanke. Skulle tro man ikke testet produktet før man lanserte det. 2 ingeniører jeg hadde på besøk bruke 5 minutter på å få opp programoversikten! Veldig, veldig skuffet. Håper på en oppdatering i nærmeste fremtid.