Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia TV
1.6
636 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
636 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-leverandører
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 636 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
31
13
31
84
477
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia TV
Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rasering av service og kvalitet da Telia overtok Get

Omtale av  Ottar V

Skulle bytte defekt HD/PVR boks og forsøkte å ringe flere ganger, men ble hengende på ventelinje i 15-20 min til jeg til slutt ga opp. Siste gang ventet jeg en halvtime før jeg endelig fikk dem til å ta telefonen første gang, mens hos Get ble telefonen alltid besvart nærmest umiddelbart, eller senest etter et par minutter. Da jeg endelig fikk tak i dem så insisterte de på at jeg burde bytte alle mine 3 dekodere, da også den nyeste Get-boksen "har hatt mye feil". Jeg ble fortalt at jeg skulle få disse gratis (uten kr. 49,- i månedsgebyr pr dekoder) i ett år. Når jeg mottok disse så stoppet Telia de gamle dekoderene så snart jeg hadde signert dem ut på Posten. Jeg hadde ikke tid til å installere samme kveld, og familien ble dermed uten TV til neste dag. Kort tid etter at dekodere var satt opp mot kabel og trådløst nettverk så ga den beskjed om at "Nettverk ikke tilkoblet". Andre enheter kommuniserte fint på nettverket, men av en eller annen grunn klarte ikke Telia sin nye "feilfrie" dekoder koble seg til. Dette har siden vist seg å være et gjentagende problem på ALLE 3 DEKODERENE jeg fikk. Vi kan slå på TVen og når vi skal skifte kanal finner boksen ut at den ikke ikke er tilkoblet nettverk - selv om altså alle andre enheter kobler seg til med letthet - og trådløs router står 4 m fra dekoderen. For å løse problemet må vi trekke strømmen fra boksen i 30 sekunder - kanskje 2, 3, 4 eller 5 ganger. Når jeg fikk første faktura etter at jeg fikk nye bokser som jeg skulle få "gratis" så finner jeg at boksleie pr. måned er 0,- mens jeg har fått et nytt gebyr på "Opptak" på kr. 49,-. Dette gebyret lå ikke på fakturaene før jeg byttet bokser, så dette er ren svindel fra Telia sin side - påstå at månedsleie er gratis første år, mens de erstatter hele beløpet med et nytt, fingert "produkt" som skal tillate meg å ta opp programmer!!! Jeg har kunnet ta opp programmer i et par årtier med Get, og aldri blitt fakturert for å kunne gjøre dette! På toppen av dette så har Telia forsøkt å ringe meg konstant for å selge flere tjenester - siden jeg nå er TV-abonnement (ufrivillig da de overtok Get), så vil jeg vel også ha mobilabonnement hos dem? De ringer fra forskjellige nummer hver gang, og har blokkert nummeret hver gang jeg har funnet ut hvem som ringer. Dette er rett og slett HÅPLØST DÅRLIG, og en uendelig forverring av tjenester over natten da Telia overtok for Get, som jeg aldri hadde noe problemer med.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tv boksen er utrolig treg

Omtale av  Svein

Boksen bruker lang tid på kanalbytter og er håpløst treg ved bruk av apper. Har aldri opplevd noe som fungerer så dårlig

TV signal fra internett

Omtale av  Svein L

Teliaboks fungere ikke med direkte kobling til sentralen. I oppsettet står det tilkoblet og et ip nr, men boksen finner ikke tv signal. Melding mangler eithernett??? Men ved og koble boksen til routeren mange porter fungere tv. Feil og Problemer kan ligge i nettleverandører Homenet Grunnet mangel på ip adresser Max 3 pr abonnent.

Makan til elendig skal man lete lenge etter..

Omtale av  Thomas

E lendig kundeservice! L ite behjelpelige ved problemer! E lendig respontid! (25-60min) N itti prosent feil med tjenester og produkter! D yrere enn dem fleste på alt! I nternett fungerer for det meste ikke! G rådige!

Dårlig..

Omtale av  Kællis

telia box klikker hele tiden. I tillegg er det veldig dårlig bildekvalitet, og chromecast funker ikke, selv om det skal være inkludert.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Skremmende dårlig

Omtale av  Alf M. J

Ringer og ringer, kvel, dagtid og ettermiddag, kommer ikke igjennom. Absolutt ingen tar telefonen😢

Elendig!!!

Omtale av  Erlend

Henger. Mistet stadig nettforbindelse. Treg eller ingen kontakt med fjernkontroll.

Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia TV mener
Har tilegnet profilen
Telia TV deltar på Bytt.no

Telia TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia TV besvarer ikke omtaler

Telia TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR