Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt Get i 7 år. Første to årene var så som så, med litt utfall her og der. Men kundesenteret har alltid vært gode på informasjon og kompensasjon - så jeg har ingenting å klage på. Internettet har de siste fem årene falt ut to ganger, men begge ganger har jeg fått rask og hyggelig hjelp. Tv-opplevelsen er helt unik og jeg gleder meg til mange spennende oppdateringer i 2016. Alt i alt - storfornøyd kunde!
Har hatt GET i over 10 år og har aldri hatt problemer med dem. De har et oversiktlig og greit opplegg med å bytte bokser, utvide med flere bokser o.l. Jeg kan velge mange av standard kanalene selv. Alle funksjonene i GET boksene er lett forståelige. Og kundeservicen er upåklagelig . Regningene er oversiktlige og forståelige.
Telia TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.
Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.
Telia TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.
Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.
Telia TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.
Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.