Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Get boksen tuller forferdelig. Har paret boks og fjernkontroll 6 ganger på under 5 måneder. Boksen henger seg så og si alltid opp under navigering i meny. Det er ufattelig mye flimring på tv bildet. Nettet er tregt, har 300/300 linje men den leverer sporadisk 150/100, 200/120. Slike tjenester burde ha strengere regulering. Her leverer ikke en profesjonell part det som en kan forvente, selv om det står at hastighet kan variere.
Get har mange gode funksjoner i GetBoX, men når den er så ustabil og treg, så blir resultatet rett og slett elendig. Sitter å irriterer meg hver gang jeg skal lete etter innhold. Boksen må desuten resette minst et par ganger i uken. Ringe kundeservice? Svar: Jar du forsøkt å resette boksen... Ok. Da må vi nesten sende en tekniker. Elendige greier.
Forferdelig dårlig TV-tilbud. Har i løpet av 2-3 år byttet dekoder 4 ganger, nå sist til den nyeste Get BoX. Dekoder henger seg opp hver gang vi prøver å se programmer utenfor lineær TV, og streiker omtrent straks vi forsøker å starte programmer forfra eller spole i sending.
Har hatt Get i 1,5 år nå pga sameiet, og hadde jeg hatt mulighet hadde jeg byttet på dagen! Lavere hastighet enn lovet, må restarte nettverket 2-3 ganger PR uke. Anbefales virkelig ikke.
03.03.2020 Dere oppfordrer til å ta kontakt pga melding som er lagt ut på TV kanal? Da hadde jeg forventet å få svar og ikke å måtte vente 10 - 15 min for så å gi opp !! Legg ut oppdatert info på nettsiden og/eller legg ut en plakat på TV kanalene.
Se over, orker ikke å fortsette. Elendig kundeservice tilgjenlighet. Det som kan bli bedre er kundeservice
Katastrofe!!! Tregt og lite flexibelt, feil på nettet stadig , vi lever i 2020 ikke i steinalderen ... dårlig hastighet, dårlig informasjon, ikke logisk nettside.. huff og huff ...