Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telia er utrolig dyrt. Og de tar betalt for alt. Og lite kanaler som faktisk er noe å se på. De aller aller fleste kanalene man kan velge med poengene er drit dårlige.
Håpløse. Informerer ikke om arbeid på linjene. Stopper, hakker sendinger, særlig om kvelden og nettene, og kobler opp/ned telia boksen i vilden sky. Helt forferdelig har det blitt etter at de overtok GET. Kundeservice "drive'en" som GET hadde er fullstendig fraværende. Kommer ikke inn i huset neste sted jeg flytter til om ett års tid.
Fikk installert 5 trådløst etter en selger var på døren og sa at det var like bra som Coax, det er det IKKE. Først byttet de router 3 ganger, fike den ikke til å virke, kom tilbake etter 14 dager byttet på nytt men det viste seg at det var feil på antenne, Takk gud for at jeg fremdeles hadde Telenor om ikke hadde jeg vært uten intenett. som andre her erfarer erfarer jeg det samme - Teliaboksen stopper opp. - Spinner og bildet fryser. - Boksen mister koblingen mot internet. Fikk byttet boks men de samme problemene fortsetter, skulle betale 2000 for installasjon, hva fikk jeg for det? En gjøk som satt opp en antenne ute, resten måtte jeg jo resette og installere selv. Hold dere LANGT unna trådløst TV 5G fra Telia, det fungerer ikke, liker du sport er det et sjansespill boksen kan stopp midt i VM i skiskyting og når det er oppe og går igjen er skytingen over. Passer best for enslige pensjonister som har god tid og trenger noen å snakke med for support hos Telia vil du ble veldig godt kjent med, flere ganger i uken
De svarer konsekvent ikke på oppsigelse. Når du endelig kommer igjennom, må de sette deg over til oppsigelses-avdelingen med ny enorm ventetid. I mitt tilfelle brukte jeg 3-4 dager på prosessen og timesvis med venting. Som eksempel lot jeg telefonen bare ringe på vei til hytta, den ble ikke besvart på de 3 timene det tok. Det er også masse rot med regninger i Telia. Merk deg at de alltid er høyere enn det du egentlig skal betale, og ikke motsatt. Da kan man jo lure på om det er gjort med overlegg. Jeg har ringt inn flere mnd på fakturaer som ikke stemmer. Det har også skjedd at beløpet jeg ble kreditert havner på neste faktura. Når man endelig får sagt opp, skal de ha deg til å betale for en 14 dagers periode i etterkant av oppsigelses datoen.
Fungerer knapt. Elendig! Klarer ikke teksting. Problemet ble oppdaget i oktober 23 og er anda ikke løst! Vil plutselig ikke spille kanaler valgt gjennom TV-guide. Tv-bildet ser til tider ut som kom det fra en slitt VHS. Det er helt utrolig at Telia kan sende ut noe slikt for oss som bruker Apple TV.
Ustabilt Internettet faller stadig ut Jeg har hatt Altibox i mange år - fungert optimalt Byttet til Telia pga kampanjepris Angrer så veldig , er SIM å være tilbake med Canal Digital som var en « disaster» Vet ikke hvordan jeg skal holde ut et år som jeg har bundet meg til
Anbefales ikke! Noe av det treigeste software jeg har opplevd. Skjerp dere med teknologien Telia, vi er i 2024; ikke 2010.