Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hadde det vært mulig å gi 0 stjerner, ville jeg ha gitt det. GET har jo bare blitt være og være. Helt ubrukelig etter min mening. Har gitt opp å prøve å se noe som ikke går direkte. Spoler jeg i programmer, hakker det hele tiden. Gleder meg til å få ny leverandør av TV og nett-tjenester.
Den såkalte ”TV-boksen” til Get er helt forferdelig treig. Bare ting som å bla i menyer, bytte kanaler osv går i sirup, og det kjennes som noen har omdisponert en gammal samsung-telefon de hadde liggende i skuffen til å kunne vise TV. Og det er på en GOD dag. Titt og ofte virker det rett og slett ikke i det hele tatt. Spesielt er den sensitiv på valg av HDMI kabel, den medfølgende virket f.eks. ikke. Heller ikke mulig å skru av HDMI CEC så her skrur ting seg av og på i hytt og pine. Prøv en fabrikkreset sier de.... Eller kanskje Telia kunne investere i noe annet enn det billigste kina-rælet de fant på AliExpress. Give me a break ass.
Umulig å komme i kontakt med kundeservice, blir sendt videre til "leverandør" (Enivest) og der får jeg beskjed om at "siden ikke fungerer". Dette er ikke godt nok!
Funker bra når den funker, men det er ikke mange minuttene per dag. Den er treg, hopper over kanaler, henger seg slik at alt som hjelper er å ta ut stikkontakt...
Internett og TV virker ikke. Har heller ikke virket siden jeg fikk get. Nå er internett og telefonen nede. Servicetelefonen, 92405050 er stengt i helgen, og jeg er uten internett og telefon, og ingen service tilgjengelig.
Get lovet full internett i hele huset med opp/nedlasting på Bredbånd 500/20 Tv ruller stadig vekk, internett faller ut mitt i viktig kontorarbeid på pc, barn som sier det ikke er mulig å spille med så dårlig internett er daglige utfordringer her etter at vi fikk Get. Vi har modem med 3 ekstra forsterkere tilkoblet... Vi har trådløst system her, noe som ikke skulle by på noen som helst problemer iflg Get. Nå er vi lei og gidder ikke mer. Hadde Get i det minste tatt telefonen når vi kontaktet dem, men.. Så da bytter vi selvsagt ut denne tjenesten med noen som er interessert i å ha oss som kunde. Faktureringer har også vært veldig rotete. DA er grensen nådd, så nå sitter jeg og leter etter hvem som kan tilby noe vi kan bli fornøyd med.
Get/telia boxen er helt ekstremt treg. Det er nesten håpløst å komme seg fram i menyene pga. dette.