Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er altså ikke mulig å komme i kontakt med Telia skriftlig for å levere en klage på tv eller bredbånd hos de .. Du må enten ringe eller gå via en chat. Vel, jeg vil ha ting skriftlig, så da gikk jeg innom skjema for faktura og leverte min klage der Det har, iallefall i løpet av den siste måneden, vært helt umulig å streame innhold via Telia play appen over på Chromecast !!! Jeg synes dette er helt håpløst, og jeg har sluttet å bruke Telia play appen, den fungerer ikke i det hele tatt sånn som det er nå. Når det i tillegg ikke går an å levere en skriftlig klage, men at man da er nødt til å ringe til noen (sannsynligvis må man stå i telefonkø først...) for så å snakke med en som sitter og leser opp masse som jeg allerede har gjort fra en manual, eller å chatte med "Otelia" som ikke skjønner noe som helst av tekniske problemer, da kjenner jeg at min tålmodighet er slutt. Makan til elendig kundeservice og ingen hjelp å få har jeg omtrent aldri vært borti.
Dette bare toppen av tull med konstante omstarter, heng, treghet i oppstart og bruk. Er låst til Telia gjennom borettslag. Regner med at det ble en systemoppdatering for mye eller ganske enkelt utslitt Telia box.
Vi byttet eldre Get boks med en ny Telia boks pga. pikselering av bildet på skjermen. Billedkvalitet er særdeles dårlig med den nye boksen også. Om man ser et NRK program for eksempel via Telia boksen eller LG TV sin app er det natt og dag. Lydkvaliteten blir også elendig med Telia boksen. Jeg har kontaktet Telia og har fått grei kontakt med kundeservice og det kan se ut som de gjør det de kan, men foreløpig er det ingen bedring. Det går ikke å se TV via Telia boksen - det blir for dårlig. Om man ikke hadde hatt noe å sammenligne med hadde man kanskje slått seg til ro, men man kjøper jo et dyrt TV for å få gode bilder. Det ser ut til at Telia har en jobb å gjøre for å bedre kvalitet.
Stadig vekk er bildet og lyden usynkrom. Restarter i reklame pauser, og det hjelper en 2-3 timer, så er det samme ellendighet. Skiftet box flere ganger. Det holder 3-4 måneder. Så er det på han igjen.
Har prøvd å få abonemanga som min mann hadde over på meg, da min mann døde brått og jeg ringte dem og forklart hva som var hendt sa de ikke tenk på det vi bare flytter alt over på deg, vist nok lett å si men å utføre......den ene etter andre tingen forsvinner, programmer kommer og går, dataen slår seg av og på, på en og en halv uke har jeg ringt ca 5 ganger og skiftet passord like mange ganger, nå gidder jeg ikke mer.
Ekstrem dårlig bildekvalitet. Har apple box. Funker utmerket på rikstv. Dette funker dårlig. Terningskast2
Ca 1min med bra bildekvalitet så 2 min med så elendig kvalitet att en ikke kan skjelne ansikter. Ikke noe feil på nettforbindelse. Sammenligner med Strim.no. Helt stabilt og mye bedre bilde Rett og slett ikke brukbart.