Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Get boks II er totalt ubrukelig når det gjelder streaming ellers greit utbud og muligheter på Get sin hjemmeside.
Forferdelig kundeservice og ikke transparent prismodel. Måtte betale 700 kr for utstyr som var presentert som man kjøper den men egentlig var bare leid ut.
Kjenner meg ikke igjen i mye som blir skrevet her. Opplever nokså stabilt internett, kanskje vært nede to-tre ganger de to årene vi har hatt Get. Noe tregt til tider men det tror jeg har med hardware å gjøre (reset router funker). Så langt fornøyd med nye Get boX. Oppleves rask og moderne. Savner dog modem/ruter funksjon i boksen.
Bra pakker i tv og godt innternett. Betaler 450 kr for tv pakken og innternett
Internett og TV sluttet å virke plutselig mens vi så på TV en kveld, fikk beskjed fra kundeservice om at det ikke kommer signaler inn med fiberen. De skulle sende en tekniker om ei uke for å se på det. Ei uke! Burde jo sendt noen i løpet av en dag og tilbudt oss en form for midlertidig løsning i alle fall for internett. Hva med et som kort med fri data til de har fikset feilen? Virker utrolig lite interessert i å rette feilen for og å gi meg god service, virker som de syntes 1 uke ventetid uten produktene jeg betaler for er helt ok.
Hvorfor finnes det nye episoder på HBO’s opprinnelige app, men ikke på «Get’s HBO?? Synes det er merkelig. Man vil vel kanskje få det man betaler for?
I abonnementskostnader ligger de gjerne trippelt over normalpris fra andre tilbydere. Har vært i kontakt med Get som ny leietaker i et borettslag der de har eksklusiv avtale for bredbånd og tv. Jeg måtte ringe opp igjen etter at de ved første kontakt sa at de skulle ringe meg tilbake. Borettslaget sa i fra om at jeg skulle få en rabattert pris de hadde forhandlet seg frem til, Get anerkjente dette men tilbød meg likevel en pris høyere enn den framforhandlede avtaleprisen, når jeg dobbeltsjekket dette. Valgte Ice i stedet.