RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De fjerner avtalte kanaler uten å informere om det. Så erstatter de den med en kanal du ikke er interessert i. Lang ventetid på tlf.
Vi har hatt en strømmepakke inkludert via vårt NextGenTel abonnement i ca. 1 år og får i 1 kvartal 2025 innlagt fiber. Var derfor inne på RiksTVs side og så at det stod at oppsigelsesfrist var 31.1.2025, altså nesten 3 mnd. fremt i tid. Derfor avsluttet jeg abonnementet nå siden vi klarer oss sikkert greit med streaming i tiden etter dette om det trengs, tenkte jeg. RiksTV klarer neste dag å slå av alle kanaler og kundeservice ber om 599,- pr mnd for å gi oss kanalene tilbake uten å innrømme at di har feilinformert meg slik at det ble en missforståelse. Så nå måtte jeg tegne en avtale med Strim i stedet for 349,- slik at vi har tv å streame til jul. Det er siste gang jeg blir å anbefale RiksTV til noen som helst. Layla på kundeservice kan forresten ta seg en bolle eller 10.
Forferdelig kundeservice som jatter med og kommer med løsninger som straffer seg senere. Overhode ikke imponert, og kommer aldri til og anbefale RiksTV for noen. Ikke min verste fiende en gang. Veldig skuffet. Jeg sa opp mitt abonnement i desember mnd, så ringer dem og ønsker meg tilbake i januar. Da har jeg tegnet nytt abonnement med konkurrent, da klarer kundebehandler og velge å fryse mitt abonnement med RiksTV og i tillegg legge til en sportspakke som koster skjorten. Overhode ikke int i og ha sportskanaler heller. Det hele ender med gigaregning og ny oppsigelsestid for noe jeg ikke bruker eller har lyst til og bruke. Da blir man varm i nakken og dømmer det langt ned i hele evigheten. Jeg kaller det svindel.
Litt dårlig service og informasjon for innlogging. Ellers ok.
Innrømmer ikke feil. Lang ventetid på tlf Ufullstendige svar på mail. Betalt en faktura hvert år, men når en ny plutselig dukker opp, tar jeg kontakt, får først beskjed om å slette denne nye, for' "du har jo betalt for hele året" og deretter kommer mail om at..jo da, du skal betale.... Deretter mange mailer fram og tilbake - det er som å snakke for døve ører.
Kva du enn gjer i livet ditt, men skygg unna Riks Tv. Prisane har galloppert og eg møter frekke kundebehandlarar. Dei svarer heller ikkje på spørsmåla dine om kvifor du må betale ein månad ekstra for å seie opp. Ingen gir eit reelt svar. Det er utruleg om ein slik organisasjon overlever. Blant kundebehandlarane råder det ein fullstendig inkompetanse!!
Jeg savner en skikkelig bruksanvisning på bruk av fjernstyring. Jeg får ikke inn YouTube, hvorfor det. Vanskelig og tungvint og få undertekster.