RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bruker 1.5 timer på å komme igjenom til kunde service!!elendig service,styr klar
Alt for høy pris nå , så derfor ønsker å undersøke etter lavere priser
Dårligere tv-tilbud for hver måned MEN; dyrere og dyrere for hver måned....:-(
Sa opp først 1 gang , ingen bekreftelse på email . Gjorde prosessen 2 ganger til , ingen bekreftelse på email da heller . . Ringte de å da etter samtale fikk jeg en bekreftelse på email men da er det selvfølgelig oppsigelse tid til tross for kundeforhold for over 15 år sammenhengende . Kommer ikke tilbake . Virker veldig useriøst .
Pakkar inn Meir og meir som ikkje interesserar og AUKAR pris
Bra er at du kan dele på flere skjermer. Prisen kan bli bedre. Bra men blir for dyrt for meg.
Selskapet "maser" stadig om at de setter opp prisen og kutter ned på antall kanaler.