RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Høy pris, middelmådig kanalutvalg. Dekning i distriktet er dårlig, nært sentrale strøk er det som regel greit.
Boksen henger seg opp flere ganger i uka, boksen slår seg av plutselig midt i et program, spoleknappen henger seg opp, underholdningsprogram en får jeg ofte opp: oida noe gikk galt. Har hatt Riks TV i snart 2 år og det har vært slik fra uke 1.
Websidene er helt under minstemål. Siste faktura ligger ikke på mine sider, det gjør ikke informasjon om priser på mitt abonnement heller. En chatbot dukker frem hele tiden, og når man skal fylle ut et webskjema må man gjennom en rekke valg før man kommer til skjema. Utrolig irriterende og må være den dårligste implementeringen av en kundeserviceportal jeg har sett. RiksTV hadde før den beste kundeservicen, nå er det helt på bunnen.
Elendig service ikke kan de reglene, når noe er galt hos kundene bryr deg seg ikke. Tar penger og en får ikke igjen når de sier opp.
Savner HD kvalitet. Er jo ikke HD når det står at det er det engang.
Har favoritter, men får aldri brukt det. Kontakter kundeservice veldig ofte, men de samme feilene dukker opp. Mangler kanaler nesten hele tiden. Og dette oppdager vi gjerne når kundeservice er stengt, så da blir det hele kvelden uten tv. De er vanskelige, og påstår at vi ikke.har kontaktet dem tidligere. Vi har snart hatt hele sommeren uten å få sett på kanaler. Enda får man ikke kompensasjon før man sier opp abonnementer. Styr unna...
Veldig elendig på både produkt og kundeservice. Hatt problemer i over 6 mnd og betalt full pris. De sender teknikere men problem fortsetter. De skylder på at vi har dårlig nett, noe vi ikkje har! Holder ikkje å legge skylda over på andre på den måten.Var faktisk en fornuftig person der vi hadde dialog med, men siste kundebehandler (som mest sannsynlig svarte på vegne av han pga ferie) var rimelig arrogant og nedlatende! Nå holder det faktisk... Blir ikkje mange positive ord om riks TV fra vår kant nei....