RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Brukbare tv stasjoner enkel betjening, men ofte oppdatering under seing.
Dårlig dekoder, dårlig dekning, dårlig kundeservice. Nesten umulig å bli kvitt uten å betale seg ut. Arrogante kundebehandlere.
Dekning er grei, men mistet ett par kanaler. Kundeservice svarer på mail, men litt dyrt å ringe til dem. Helt elendig med fakturering og bare rot i deres system. Jeg fikk en uforståelig purring, enda jeg faktisk har fasttrekk på mitt RiksTV abonnement. Har gitt RiksTV valget - enten trekke kravet eller at jeg går til sak mot dem Ett godt råd: Hold deg unna RiksTV, hvis du ikke vil bli forsøkt lurt for penger!
Selve TV opplegget er vel greit nok, men de er ikke til å stole på når det gjelder betalinger. Betalinger som ikke blir registrert, feilaktige purringer og masse tullball. Styr langt unna hvis du ikke ønsker høyt blodtrykk!
Veldig fornøyd, bra pakke. Pluss en meget god underholdningsportal, Hvor man blant annet får ukesarkiv fra TVNorge og TV2, samt tilgang på NRK sitt 40 år lange arkiv. Boksen pvr2 er også meget god med like stort minne som en ps4, samtidig som den er brukervennlig å bruke, med muligheten til å ta opp 2 programmer og se på et siste. I helhet meget imponerende!
De følger overhodet ikke opp noen ting. Elendige inkompetente medarbeidere som ikke aner hva service er! Jeg er sjokkert over behandlingen vi har fått. Anbefaler ikke Rikstv til noen! Vi har manglet kanaler i 3 mnd. og det er fortsatt ikke i orden! Britt.
Selv med utendørs antenne i Osloområdet er det varierende kvalitet på mottaksignalene (dette er erfaringer jeg har hørt fra flere andre også). Kundeservice bryr seg ikke om å hjelpe kundene før de ønsker å si opp abonnementet. På kveldstid blir en oppringt av telefonselgere som opplyser at de skal påskjønne deg med gave for langt kundeforhold kun for å forsøke å få solgt dyre tilleggsabonnement. Selskapet håndterer henvendelser og klager på en særdeles dårlig måte.