RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er håpløst å kontakte RiksTV. Jeg sa opp Cmore tilleggspakken for et halvt år siden per mail, men oppdaget at jeg fortsatt ble fakturert for det. Jeg har heldigvis en bekreftelse på mail på at det er sagt opp, men da jeg ringer kundeservice går de på repeat at jeg har Cmore, og at det er to måneders oppsigelse på det. Jeg får beskjed om å sende mailen jeg fikk til [email protected], men jeg har fortsatt ikke fått svar på mail jeg har sendt dit. Dekoderen er også ganske treg og knotete og umoderne. Jeg har ringt kundeservice om det et par ganger også, men de ber meg bare å formatere harddisken, noe jeg også har gjort uten at det hjelper. Ringer igjen, de ber meg formatere harddisken. Haha.
RiksTV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.
Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.
RiksTV har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.
Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.
RiksTV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.
Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.