Strim har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tv guiden oppdaterer ikke tidsmessig Programmene under stasjonsappene viser ikke hvilke program som går, blir ikke oppdatert, Jævliv rotete alt sammen Lite profft , nesten dom analogt med data
Hei Petter! Så leit å høre at det var slikt du opplevde oss! Slik skal det altså ikke være, ta kontakt med oss på kundeservice før det er for seint neste gang! Så hjelper vi deg gjerne!☺️
hatt strim i 6mnd nå,og det fungerer bra, men på appletv box så henger bilde ofte trodde det var noe galt med boxen så bytt til ny ! men det samme skjer ? men på andriod og googletv så fungerer dette ferfekt rare greier...ellers grei tv pakke for meg
Heisann! Tusen takk for tilbakemelding Roger! Vi ser nærmere på dette! Om problemet har vedvart siden sist; så ta kontakt med oss på www.strim.no/hjelp for øyeblikkelig assistanse😊
Alt virker bra med strim for meg, men jeg blir kjempelei og småsint når jeg ser film og fotball især. Da kommer en trasig bildepause automatisk fra strim som spør; Hello, er du fremdeles her? Da må jeg inn på tlf og appen for å trykke bekreftende på playknappen slik at jeg kan se videre. Flere ganger har det på det minuttet blitt mål i kampene også. Selvfølgelig er jeg her. Anbefaler Strim å kutte ut denne pausen. Takk
Hei Jan! Flott å høre at alt virker bra, og tusen takk for din tilbakemelding! Dette skal vi ta med oss videre, så håper vi at du ser en endring ganske snart🤞 Mvh Mats
TV guiden virker kanskje 10 % av gangene og da er det som oftest feil også. Bare henger og hakker…..ELENDIG
Hei Geir! Slik skal det ikke være! Bare å ta kontakt med oss på chat, så hjelper vi deg gjerne!😊
Det er umulig å få tak i noen som kan hjelpe oss å få de kanalene vi abonnerer på! Å betale 5-600 kr mnd og ikke få tilgang til ulike tjenester er svindel. Vi blir sendt i en loop med chatbot som ikke forstår eller får en feil i samtalen. Menneskene som jobber der må ha en uendelig lang saksliste da de ikke har tid å svare på mine henvendelser.
Er kjempe fornøyd med Strim og alt dere har å by på. Skulle gjerne ønske det var flere skreddersydde pakker tilpasset hver enkelt kunde. Og at prisene for oss som ikke bryr oss om sport kunne vært litt mildere. Boikott Viaplay er alt jeg har å si.
Hei Henrik! Så hyggelig å høre at du syntes du får mye verdi for pengene! Ja, nå er det ikke like lett som det høres ut som at man bare kan velge seg det man har lyst til å se på og kun betale for dette. Men vi prøver hele tiden å skape et større utvalg i våre pakker slik at man kan finne den som passer seg selv best! Mvh Mats
Det virker ikke i det hele tatt. Caster ikke over til tv. Det er bare å si opp og få pengene tilbake tror jeg. Kan ikke finne noe telefon ,email heller for å få hjelp. Håpløst tilbud. Terje
Hei Terje! Så beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Bare å ta kontakt på chat helt neders på siden her: https://www.strim.no/hjelp så skal vi se om vi kan hjelpe deg nærmere! Hilsen Mats
Hakker og henger seg på opptak og live sendinger. Ikke noe å gjøre med sier kundeservice.
Tanken er god, og brukergrensesnittet ganske ok, men det blir for dumt når du i de fleste tilfeller bare har en link til den som leverer programmet. Du blir altså viderekoblet til NRK, TV2 osv. og da har du egentlig ikke behov for Strim. Men så vidt jeg skjønner så er det noen kroner billigere, så foreløpig har jeg beholdt abonnementet.
Man hopper fra ene appen til den andre, og blir spurt om pålogging. Påloggingen henter ikke rett konto. Og flere ganger får jeg beskjed at jeg må ha et abonnement. Som jeg jo har via Strim.
Elendig kundebehandling, mye feil på kanaler, uansett hva feilen er så skylder dem på ditt utstyr, blir aldri ordnet opp, har vert uten tv2 og tvn i flere måneder, uten at dem ordner opp.
Var veldig fornøyd med Strim. Da jeg meldte meg inn var det en kampanje med avslag i mnd prisen. Denne prisen ble justert opp ikke lenge etter. Da jeg tok kontakt med kundeservice og spurte hva som hadde skjedd fikk jeg bare beskjed om at per nå hadde de ingen tilbud ved innmelding. Trodde en slik avtale var bindende?.. Rett og slett dårlig kundeservice..
Bør opprette kundeservice der du faktisk kan prate med noen istede for chat. Stadige problemer at det står : oisann her har det skjedde det noe feik i avspillingen . Dette skjer altid etter kl 1830 på kvelden. Ser
Testet full pakke hos Strim i et par måneder. Tok en liten pause da det ikke er så mye interessant å se for tiden, og oppdaget da at det er likegyldig når på dagen du har startet abonnementet. Starter du det 1.feb kl. 23:59 stopper de det 1.mars kl. 00:01. Du får med andre ord ikke den måneden du betaler for
Må logge ut og inn av alt, på nytt og på nytt. Når jeg har betalt for den dyreste pakken vil den at jeg skal kjøpe abonnement på de forskjellige stedene igjen. Tanken er god, men Strim er ikke løsningen.
Selve appen på TVen er treig og har dårlig flyt. Man blir sittende lenge å vente på at noe skjer etter man har trykket. Det største problemet er at det sjeldent fungerer å streame direkte tv. Skjermen er svart og ingenting skjer.