Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Stipulerte forbruk til nesten det dobbelte av reelt forbruk. Regning på nesten 3000 mer enn det skulle vært. Fortsatt ikke fått tilbake de pengene etter snart 2 uker.
Når man får en strømregning på siger og skriver NULL kroner både for juli juni og august så er det jo bare ZINNZYKT billig! Heia Agva! …og manglende overføringskabler sydover fra strøm paradiset Nord Norge oh salige!
Fikk regning for et strømforbruk som var over dobbelt så høyt som egentlige strømforbruket, ingen beskjed om det fra Agua og ingenting som skjedde for å ordne det opp. Da Jeg ringte inn virket de forvirret over hva som hadde skjedd. Å sende faktura for stipulert forbruk er jo bare tull, det stemte ikke overens med virkeligheten. I tillegg gjorde Aqua INGENTING for å ordne opp, og kundeservicen var svært dårlig. Nå sier jeg opp strømavtalen, men naturligvis er det gebyr for det, hvis ikke hadde vel ikke selskapet holdt på en eneste kunde.
Fikk en knall avtale for noen år siden som het «innkjøpspris» var veldig fornøyd frem til i år. Har bare vært surr med fakturaer, fått opp til flere fakturaer med feil beløp. Nå oppdaget jeg også at de har forandret avtalen min til en spotpris avtale uten å gi meg beskjed! Styr unna Agva!
Har i de siste månedene nesten ikke brukt strøm og hatt et månedlig forbruk på mindre 400kWt. Likevel får jeg uforståelige a konto fakturaer på mellom 4-5000 kr basert på estimert forbruk langt fram i tid som skivebommer reelt forbruket. Kommer aldri "ajour" slik at estimert forbruk gjenspeiler virkeligheten. I tillegg kommer fakturaene nå hver 3 uke i stedet for en gang per måned som tidligere. Jeg har fått nok og byttet strømleverandør i dag :(
To regninger for siste mnd , både stipulert og forbruk! Ingen reaksjon på konto tross henvendelse og ingen forklaring på hvorfor det har skjedd
Jeg benyttet meg av deres variable prisavtale som virket gunstig. Ved første anledning(etter 14 dager) økte de prisene kraftig som gjorde at jeg måtte bytte avtale igjen. På fakturaen fikk jeg papirfaktura gebyr til tross for at jeg har efaktura, jeg er i prosess med å få denne fjernet. Etter å ha byttet til en annen leverandør har de ringt meg to ganger å tilbudt meg en avtale der jeg kan betale 1000 kr i etablering og dermed 0 kr i påslag i etterkant. Selgeren mente det var enklere for meg en avtale uten påslag, selv om den er dyrere enn en vanlig spotprisavtale med påslag.