Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk regning for et strømforbruk som var over dobbelt så høyt som egentlige strømforbruket, ingen beskjed om det fra Agua og ingenting som skjedde for å ordne det opp. Da Jeg ringte inn virket de forvirret over hva som hadde skjedd. Å sende faktura for stipulert forbruk er jo bare tull, det stemte ikke overens med virkeligheten. I tillegg gjorde Aqua INGENTING for å ordne opp, og kundeservicen var svært dårlig. Nå sier jeg opp strømavtalen, men naturligvis er det gebyr for det, hvis ikke hadde vel ikke selskapet holdt på en eneste kunde.
Fikk en knall avtale for noen år siden som het «innkjøpspris» var veldig fornøyd frem til i år. Har bare vært surr med fakturaer, fått opp til flere fakturaer med feil beløp. Nå oppdaget jeg også at de har forandret avtalen min til en spotpris avtale uten å gi meg beskjed! Styr unna Agva!
Har i de siste månedene nesten ikke brukt strøm og hatt et månedlig forbruk på mindre 400kWt. Likevel får jeg uforståelige a konto fakturaer på mellom 4-5000 kr basert på estimert forbruk langt fram i tid som skivebommer reelt forbruket. Kommer aldri "ajour" slik at estimert forbruk gjenspeiler virkeligheten. I tillegg kommer fakturaene nå hver 3 uke i stedet for en gang per måned som tidligere. Jeg har fått nok og byttet strømleverandør i dag :(
To regninger for siste mnd , både stipulert og forbruk! Ingen reaksjon på konto tross henvendelse og ingen forklaring på hvorfor det har skjedd
Jeg benyttet meg av deres variable prisavtale som virket gunstig. Ved første anledning(etter 14 dager) økte de prisene kraftig som gjorde at jeg måtte bytte avtale igjen. På fakturaen fikk jeg papirfaktura gebyr til tross for at jeg har efaktura, jeg er i prosess med å få denne fjernet. Etter å ha byttet til en annen leverandør har de ringt meg to ganger å tilbudt meg en avtale der jeg kan betale 1000 kr i etablering og dermed 0 kr i påslag i etterkant. Selgeren mente det var enklere for meg en avtale uten påslag, selv om den er dyrere enn en vanlig spotprisavtale med påslag.
Fikk en veldig stor faktura. Ved henvendelse til selskapet så svarer de at jeg er fakturert ut ifra forventet forbruk og får beskjed om å slette fakturaen og at det kommer en som er riktig i posten. Når jeg spør om hvordan det er mulig å gjøre en sånn feil så får jeg bare en unnskyldning. Jeg regner med at det er mange som har betalt in alt for mye. Hun var så rask til å se feilen at hun virket forberedt på spørsmålet. Er det en måte å redde likviditeten på? Styr unna. De har heller ikke avtale med netteierne så man må forholde seg til egene avtaler med dem.
Fikk tidenes dyreste strømregning denne måneden, 7400 kr. Jeg hadde agva spot 12-avtale, men plutselig så er denne avtalen endret til en langt dyrere avtale. Har tidligere betalt etterskuddsvis, det er også blitt endret uten at de gir beskjed. Nå stipuleres plutselig strømforbruket og regningen min denne måneden var dobbelt så høy som forrige måned😡