Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hold dere unna, jeg har det på svart og hvitt 28 øre per kilowatt, betalte alle regningene ved forfallsdatoene og etter 6 måneder de vibs og vabs de forandret på prisen uten varsel på den dyreste pris, og inkasso selskapet er like sleip. Fra gang til gang bruker de nesten en måned til å svare som sagt hold dere unna.
Hei Soroush, Etter hva jeg forstår har du tegnet en avtale som hadde krav om avtalegiro/efaktura, noe det skal ha blitt tydelig informert om. Årsaken til dette kravet er at kostnadene må holdes på et minimum for å kunne tilby så lave priser. Dersom du mener å ikke ha fått denne infoen, ber jeg deg ta kontakt med kundeservice på nytt. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Veldig hyggelig hjelp når jeg ringte og etterlyste regning. Kjempeservice.
Enkelt å bli kunde og billig strøm.
Super kunderservice, veldig oversiktlig og enkelt, bare positive erfaringer.
Har ingen negative erfaringer, men eg må nok skifte leverandør, då eg ser at eg kan få strøm billigere hos andre leverandører.
Jeg burde har lest omtaler før bytting til Avga. Ringt flere ganger uten svar, vurderer å bringe saken til Forbrukerrådet.
Fikk kreditfaktura på 2 mnd. + ny faktura for 3 mnd. ifm. overgang til Agva Kraft AS. Det kom ingen penger i retur fra Telinet inn på min konto så jeg betalte heller ikke fakturaen. Både Kreditnota og Faktura hadde forfall 19.05.2017. Fikk derfor purring med varsel om inkasso på at jeg ikke hadde betalt fakturaen. ( Viktig at jeg betale, men IKKE viktig at Telinet betale det de skylte meg) På neste faktura var summen økt med 200,- pr mnd + renter på fakturabeløpet som jeg ikke hadde betalt. (At de skylte meg penger var ikke hensyntatt) Jeg kontaktet kundeservice og spurte om når jeg skulle få pengene mine i retur og hvorfor beløpet pr. mnd. var økt. Etter noen mailer fram og tilbake har de lovet å betale det de skylder meg og at de ikke sender meg til inkasso før neste uke og at de stryker rentene. At beløpet pr. mnd var økt måtte jeg jo skjønne. Det kom også en mail som forklarer hvordan jeg skal gå fram for å finne meg ny strømleverandør og hvordan de da vil avregne meg. Dårlig kundebehandling :-(