Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig hyggelig hjelp når jeg ringte og etterlyste regning. Kjempeservice.
Enkelt å bli kunde og billig strøm.
Super kunderservice, veldig oversiktlig og enkelt, bare positive erfaringer.
Har ingen negative erfaringer, men eg må nok skifte leverandør, då eg ser at eg kan få strøm billigere hos andre leverandører.
Jeg burde har lest omtaler før bytting til Avga. Ringt flere ganger uten svar, vurderer å bringe saken til Forbrukerrådet.
Fikk kreditfaktura på 2 mnd. + ny faktura for 3 mnd. ifm. overgang til Agva Kraft AS. Det kom ingen penger i retur fra Telinet inn på min konto så jeg betalte heller ikke fakturaen. Både Kreditnota og Faktura hadde forfall 19.05.2017. Fikk derfor purring med varsel om inkasso på at jeg ikke hadde betalt fakturaen. ( Viktig at jeg betale, men IKKE viktig at Telinet betale det de skylte meg) På neste faktura var summen økt med 200,- pr mnd + renter på fakturabeløpet som jeg ikke hadde betalt. (At de skylte meg penger var ikke hensyntatt) Jeg kontaktet kundeservice og spurte om når jeg skulle få pengene mine i retur og hvorfor beløpet pr. mnd. var økt. Etter noen mailer fram og tilbake har de lovet å betale det de skylder meg og at de ikke sender meg til inkasso før neste uke og at de stryker rentene. At beløpet pr. mnd var økt måtte jeg jo skjønne. Det kom også en mail som forklarer hvordan jeg skal gå fram for å finne meg ny strømleverandør og hvordan de da vil avregne meg. Dårlig kundebehandling :-(
Lett å få avtale på fastpris, og de sier at de skal holde kunden informert om prisendringer. Men det gjør de ikke. I mitt tilfelle havnet jeg imellom 2 fastprisavtaler tidsmessig, i de 14 dagene jeg havnet imellom så overførte de meg til en avtale som heter "flyt", med TRIPPEL PRIS av den fastavtalen jeg hadde! Hørte ikke et pip fra dem heller, ingen telefon - ingen email. Bare en Helsikes regning. Greit nok, jeg skal passe på sjøl, men ærlig talt da!! Grrrr......