Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tegnet avtale hos Agva i dag, men etter å ha sett her hvor mange misfornøyde kunder de har så byttet jeg raskt leverandør. Nå er det GE som gjelder. Flaks at det ikke var noe bindingtid på avtalen...
Forandret avtale fra 5 øre/kwt til 49 øre/kwt uten å si fra. Min feil var at jeg kun hadde opprettet Avtalegiro selv om det står at man også måtte ha E-Faktura. Jeg skulle tro at de var sikret da. Sender ikke ut faktura slik at man kan følge med om avtale er endret. For å få faktura må man kontakte dem hver gang og få den på mail. Forventet en regning på kr. 150, - men fikk en regning på kr. 996,- Dette er et selskap man MÅ styre unna. Spekulerer i at kunder ikke følger helt med.
Lurer kunder med løfte om billige priser. Byttet akkurat til dem, men etter å ha lest og hørt om andres dårliger erfaringer med dem bytter jeg til noen andre.
Lav pris og rask respons fra kundeservice. Litt dårlig info om etablering av eFaktura og avtalegiro, men henvendelse til kundeservice ga raskt svar.
Bruk av lokketilbud for å fange kunder i svært ulønnsomme avtaler.
Jeg jobber som konsulent for et strømselskap, og jeg kommer stadig bort i fortvilte kunder som har hatt en 70,6 øre per kwt der spot prisen var rundt 20. Råd fra meg er å velge et av de store levrandørene, selv om de ligger 9-12 plass på strompris.no da får du en strømpris du vet holder mål.
Mer enn dobleret pris etter kort tid. Dårlig kundeservice.