Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig. I begynelsen var det ok, men da begynte det å komme regninger med 5 post hver måned, 2 med - tegn og 3 med + tegn som at det ble ikke mulig å følge kostnadene uten å sitte en halv time med kalkulator hver måned. Når jeg byttet leverandør fikk jeg en sluttavregning med frist 04.02 og har fortsett ikke fått penger. Kundeservice - en av de dårligste jeg har opplevd. "Vi er ikke en bank så vi må ikke betale i fristen" Styr unna.
Agva kraft har mange strømavtaler som passer best til vår behov. Noen avtaler gir ganske god strømpris enn andre leverandører. God kundeservice.
Avga er bra, man betale bare for strøm, ikke noe pålegg eller ekstra kostnader eller støtte. Alle må sjekke strømavtale sin selv og følge market, alle er ansvarlig for seg selv hvor mye penger de skal betale, Avga er en god strømleverandør og har mange gode forskjellige strømavtale
Rimelige priser, stabil levering, bare positivt fra meg.
Anbefaling til fastpris i disse tider fra deres kundebehandler.
Veldig fornøyd med kundeservice. God tilbakemelding ved alle spørsmål. Gode forslag til fremtidige strømavtaler. Anbefales!
Min opprinnelige avtale sa betaling etterskuddsvis, men uten forvarsel ble avregningen for den gjeldende måned også inkludert et estimat for påfølgende måned. Jeg tok kontakt med Agva Kraft pr. e-post og fikk etterhvert rettet opp dette. Jeg registrerte senere at prisen på den avtalen jeg har økte relativt mye. I den anledning aksepterte jeg tilbudet fra Agva Kraft om en 3 mnd. binding til en lavere fast pris basert på at den høye spotprisen høyst sannsynlig ville vedvare utover vinteren. Jeg forutsetter at Agva Kraft i fremtiden holder seg til det som er avtalt slik at antall stjerner vil bli flere neste gang jeg blir forespurt om å si min mening. Videre skulle jeg satt stor pris på å få kostnaden for nettleie inkludert i fakturaen fra Agva Kraft.