Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vanskelig å finne spotprisen time for time. Andre selskaper har en app der prisen vises på graf gjennom dagen og for neste dag. F eks Tibber.
Vanskelig å finne frem på nettside. Faktura innholdet lite info. Bl.a ser man ikke at de har trukket fra avtalt beløp på spotpris. Tar også bortdømt for å sende e-faktura. Beregner dette som ekstra tjeneste. Dette blir ikke oppgitt ved avtaleinngåelsen!
det er ingen prisreduksjon fra staten etter 74 øre måtte staten bære prisbyrden
Etter Forbrukerådets innslag om å sjekke på bytt.no har jeg nok spart noen kroner. Byttet Fra Fjordkraft til Agva, og den avtalen står seg fremdeles som en av de beste i markedet. Dette betyr litt når en enebolig skal belyses og varmes opp. Mulig de allerede har det, men jeg kunne tenke meg en app som fulgte litt med for meg.
Moralen må bli, ikke si opp midt i mnd. Det kan koste deg dyrt! KWh prisen stiger kraftig ! Forbruket har også hatt en hinsides stigning. På tross av å passe på å slå av alt som er mulig, har forbruket økt fra 55,7 KWh pr. dag i november til 64,4 KWh i desember!!! Kan vi stole på at det er korrekt avlesing av måleren? Det står jo ingen ting om hva måleren stod på verken før eller etter avregningen! Er ikke dette pliktig å opplyse på fakturaen? Dette tallet er jo lett for selskapet å føre opp! Hvis de ønsker, vel å merke! Vil herved advare mot dette selskapet, som jo fra før er kjent for sine "lokke avtaler", før de smeller til med en meget dårlig avtale!
Jeg er så fornøyd at jeg inngikk Agva spot 12. Dette er en svært billig avtle, men jeg må passe på å bytte avtale når dennne går ut. Jeg kjører gjennom Bytt.no, og tester avtalen før jeg inngår den.
Veldig fornøyd, men de har en litt uoversiktlig app.