Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Moralen må bli, ikke si opp midt i mnd. Det kan koste deg dyrt! KWh prisen stiger kraftig ! Forbruket har også hatt en hinsides stigning. På tross av å passe på å slå av alt som er mulig, har forbruket økt fra 55,7 KWh pr. dag i november til 64,4 KWh i desember!!! Kan vi stole på at det er korrekt avlesing av måleren? Det står jo ingen ting om hva måleren stod på verken før eller etter avregningen! Er ikke dette pliktig å opplyse på fakturaen? Dette tallet er jo lett for selskapet å føre opp! Hvis de ønsker, vel å merke! Vil herved advare mot dette selskapet, som jo fra før er kjent for sine "lokke avtaler", før de smeller til med en meget dårlig avtale!
Jeg er så fornøyd at jeg inngikk Agva spot 12. Dette er en svært billig avtle, men jeg må passe på å bytte avtale når dennne går ut. Jeg kjører gjennom Bytt.no, og tester avtalen før jeg inngår den.
Veldig fornøyd, men de har en litt uoversiktlig app.
Ca 4 uker inn i spotprisavtalen, billigst da, byttet de til en dyrere uten å gi beskjed. Oppdaget tilfeldig i høst, da hadde jeg betalt over 4000 kr for mye. Tok 2 mndr å rette opp og kreditere. Dette opplevde jeg som forsøk på tyveri. Har nå sagt opp avtalen.
Enkelt & greit,god pris. Svak app,med dårlig oppsett. Testet mot flere andre er dette et stort forbedringspotensiale.
Terningkast 0 IKKE FORNØYD!!! Person på kundeservice: skulle aldri hatt denne jobb. Manglende oppfølging. Jeg kunne fortsatt i det uendelige. Til slutt: hvor er faktura for november??.
Min side mangler foreløpig forbruk i kroner. Fakturaen er " tynn " - kun sum, ikke priser for kwt - gjennomsnitt pr. mnd.