Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skrudde opp prisen litt til å begynne med, etter 2 mnd gikk prisen i taket!!!
Har ingen ting bra å si om agva kraft. Fikk dobbel så høy regning en lovet. Klaget å tro f.... ikke den ble enda dyrere. Så styr unna dette dritt selskapet. Skulle tro di satt på Stortinget.
Veldig hyggelige og hjelpsomme på telefonen! Hadde sluppet siste samtale om de hadde minside, men det er detaljer.
Rask tilbakemelding og det man spør om blir ordnet kjapt fikset.
Hei Arve, Sånt er hyggelig å høre. Ha en strålende dag! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Inngikk avtale "Agva flyt online". Denne skulle være billig og justert til markedet. Oppdaget at prisen ble satt opp fra konkurransedyktig pris på ca 35øre/kWh til 63øre/kWh uten at jeg fikk varsel. Kontaktet kundeservice per telefon. Kom ikke gjennom. La igjen telefoner uten å bli kontaktet. Sendte email og fikk beskjed etter 4 dager om at endring av priser blir varsel på deres hjemmeside. Har stilt spørsmål om en pris på 63øre/kWh er markedsjustert, men har ikke fått svar da svaret gir seg selv. Hvem ønsker å betale 1000 kroner ekstra eller 80% overpris? Har selvfølgelig byttet leverandør i mangel på markedsjustering. Har du avtale med Agva bør du følge godt. De lever nok svært godt på dere som ikke sjekker ofte. Hjemmesidene er også mangelfulle og gir meg ikke oversikten som jeg får hos andre f. Eks Fortum som jeg har hatt i 2 år og er svært fornøyd med. Mitt råd er: Ligg unna Agva eller følg nøye med på deres prisjusteringer.
Trodde kun at slik svindel som dette selskapet driver med var mulig i Uganda! Bestilte en god pris, fikk faktura med 8x prisen. Tja, efaktura eller noe sånt unnskyldte de seg meg. Kriminelt!
Hei Joakim, Det er korrekt at vi på de billigste avtalene har krav til efaktura/avtalegiro. Det er bare å ta kontakt, så kan vi hjelpe deg med dette og skifte avtalen tilbake. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
AGVA skiftet min avtale utenat jeg fikk greie på det, Elendig spør du meg..
Hei, Jeg vil anta at det skyldes manglende efaktura/avtalegiro på de rimeligste avtalene. Bare ta kontakt, så kan vi ordne det sammen med deg! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice