Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De er imøtekommende på telefon, løsningsorienterte og hyggelige. Har vært kunde i litt over et år nå. Fikk en diger regning i januar da min tidligere avtale opphørte, det hadde jeg glemt. Ringte de og lurte på denne regningen som var tre ganger så stor som normalt. Viste seg at da avtalen opphørte så gikk den automatisk over til stipulering. Null stress å ordne i, de slettet regningen og vi laget en ny avtale på null komma niks. Såååå glad jeg bandt kw prisen da😅
Bra oppfølging og lettvint bytte. Håper de kommer med et bra tilbud etter avtalen går ut.
Fekk god hjelp for å velge rett avtale. Litt vanskelig å få full oversikt av faktura dessverre. Ellers fekk rask kontakt med kundeservice😊
Man får veldig gode tilbud av Agva for å begynne med og da blir man fanget inn av de lave prisene. Men avtalen er bare midlertidig og hvis ikke man er nøye med å følge med på slutten av avtalen, blir man automatisk satt over til de dyreste avtalene de har og uten varsel! Da blir man plutselig fint overrasket med skyhøye regninger. Unngå denne fellen!!!
Etter endt tilbudsperiode på fastpris, ble jeg overført til et "dyrt" abonnement. Jeg fikk ikke melding fra dere hvilket abonnement jeg hadde blitt overført til. Denne prosessen synes jeg ikke var noe bra. Jeg måtte selv finne ut av det. Ellers er det mye positivt! Mvh. Karl G.
Har gode tilbud på strøm og er derfor konkurransedyktig i markedet.
Etter en kampanjeperiode ble jeg overført til det som har vist seg å være den aller dyreste avtalen som finnes, det til tross for at det ble opplyst som spotpris. I tillegg begynte selskapet etter noen måneder å ta forskudd for en måned framover uten å informere meg. Da jeg fant ut hva de holdt på med avsluttet jeg kundeforholdet, da fant jeg ut at jeg har betalt høyere pris enn alle andre for strømmen i et års tid, og høyere pris i fjor sommer enn hva moren min betalte nå rett før jul. Det er skammelig å lure kundene sine på denne måten, og jeg advarer alle på det sterkeste mot å bruke AGVA som leverandør. Jeg har regnet ut at jeg har tapt over 2.500 kroner i løpet av det siste året på å være kunde hos AGVA, og jeg har kun et forbruk på ca. 11.000 kwh/år. Skam dere, AGVA! Merk at TV2 belyste dette lureriet i sin siste utgave av 'TV2 hjelper deg'.