Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
ikke så mye å si ennå da jeg er ny kunde. Jeg er fornøyd med den oppfølgingen jeg har fått så langt
Hei Janne, Da vil vi benytte muligheten til å ønske deg velkommen som kunde! Ta gjerne kontakt eller benytt minside-funksjonaliteten om du trenger hjelp til noe.
Stort pluss at det som er mest miljøvennlig også er det rimeligste alternativet.
Hei Line, Så fint at du setter pris på miljøfokuset. Dette har vært viktig for oss i mange år og vi ser at kunder verdsetter dette sammen med pris mer og mer. Ha en fin dag! hilsen Kundeservice
Det viktigste for meg er for det første at kraften jeg bruker til strøm er 100% fornybar. Dernest at den er rimelig i forhold til det andre leverandører tilbyr. Hoa Agva kraft har jeg funnet begge deler.
Hei Anna, Veldig fint at du legger vekt på dette med opprinnelsesgarantert fornybar strøm. Dette er et utrolig viktig hjelpemiddel som stimulerer til at det blir utbygd miljøvennlig strømproduksjon både i Norge og utlandet. Vi ser at kundene er glad for kinderegget pris, grønn og god kundeservice, og håper du fortsetter å være fornøyd med dette! Miljøvennlig hilsen fra Agva Kraft
Jeg er ny kunde, men hittil er jeg svært fornøyed med alt! Er ikke det deilig? Takk Agva Kraft!
Spot pris er et bra valg for meg og Agva kraft er blant de rimligste
Hei Rune, Så bra at du er fornøyd med avtalen. Det er viktig for oss å være levere billig og fornybar energi. Hilsen oss på kundeservice
Annonserer med en god og konkurransedyktig avtale, men etter en viss periode flyttes du over på et meget ugunstig produkt. Her bør du lese faktura og alt du blir tilsendt NØYE hver måned for ikke å bli lurt. Du bør også påregne en del timer til å håndtere alle tvistene som oppstår med dem. De har også et mistenkelig krav om at kundene må inn på autogiro avtale (selv om man ønsker eFaktura og systemene deres i prinsippet støtter dette). Jeg vil anta at dette gjør det enklere for dem å trikse med faktura mens man ikke følger med. Forøvrig vil jeg anta at de har en haug med kunder som går rett på denne limpinnen - uten å vite om det.
Vi leverer strøm til svært lave priser og det er derfor viktig med mest mulig automatiserte tjenester. Om du trenger info eller hjelp til dette stiller vi svært gjerne opp på det.
Makan til arrogant og lite kundevennlighet har jeg sjelden erfart, skiftet avtale når jeg fikk problemer med avtale giro og var borte 2 mnd. Sender ikke sms eller epost når noe er galt eller noen info. Kundeservice skylder kun på kunden på en ufin måte.
Hei, dette var leit å høre og vi beklager sterkt at du har opplevd oss sånn. Om du fortsatt trenger noe hjelp kan du kontakte meg direkte på [email protected]