Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde etterskuddsbetalings spotavtale og ble ble sånn uten videre satt på en annen avtale som faktureres forskuddsvis , som det var fullstendig umulig å begripe noen ting av; "Agva Opprinnelsesgaranti Fornybar" -Til alt overmål, den finnes ikke hos hos bytt.no - eller på deres egen hjemmeside. Ikke imponert.
For andre gang, erfarte jeg nylig at min strømavtale ble endret fra etterskuddsvis til forskuddsvis betaling. Da jeg kontaktet kundeservice, ble jeg fortalt at de sendte meg mail om dette 16. mai, men jeg har ikke mottatt noen slik mail (ei heller i søppelposten, der jeg bl.a. har eldre mailer). Etter forrige forsøk på å endre slik, burde de visst bedre! jeg vil ikke betale forskuddsvis! Jeg byttet fra dem for boligen min, (men beholdt de på hytta) og da kontakten de meg tre ganger for å få meg til å fortsette hos dem, selv om de ikke hadde klart å gi meg rett informasjon om min strømavtale - og jeg selv ikke kan finn vilkårene mine. Kundeservice hevder det ikke er de, men noen selgere som har kontaktet meg, men for meg er Agva kraft = Agva kraft uavhengig av hvilken avdeling de måtte jobbe i! Hva med å ta litt ansvar og rette opp feil og forebygge nye? Jeg ser meg om etter annen strømleverandør også for hytta, men uten månedsavgift da den ikke er i bruk om vinteren...
Det er bare de som har funka ærlig, aldri forbanna over regninga
Inngikk avtale med agva om fastpris, uten binding. Beholdt dette i et par år før de uten å si ifra økte pris, påslag, skulle ha forskudd som var 8 ganger større en faktisk forbruk. Helt klart at de ville bli kvitt meg som kunde,med avtalen jeg hadde. Å behandle noen på den måten er en knallsikker måte på å skaffe seg en ambassadør for at ingen skal velge Agva, og at jeg aldri, uansett hva, kommer til å bli kunde igjen.
Endret min strømavtale til akonto med varsle gjennom et nyhetsbrev med mye annet uinteressant reklame innhold. Estimerer et veldig høy forbruk med en pris godt over spotpris. Blir veldig uoversiktlig å holde styr og kontroll på strømregningen. Dårlig svar respons fra kundeservice
Sender ut regninger for perioder jeg ikke har vært kunde, kommer inkassovarsler etter jeg har sagt opp, og er frekk nok etter det til å ringe meg for å høre hvorfor jeg byttet. Anbefaler ingen dette selskapet.
Agva er ikke i nærheten av å følge de avtalene dem reklamerer med. Spotprisavtalene er ikke i nærheten av reel spotpris. Har fulgt med daglig over flere måneder og konklusjonen er at Agva tar langt over dobbel pris. I mai tok dem ca 4,- kr pr kwt på faktura, der den reele spotprisen i snitt var 1,65,- Selv med moms og tillegg er summen på faktura ikke i nærheten av noe av avtalene dem reklamerer for. Kundeservice: Dem svarer ikke. Vil ikke svare. Får man svar etter gjentatte forsøk blir man avvist. Terningkast 1! Da man fikk Agva var dem billigst og hadde god omtale. 6 mnd senere er 46 strømleverandører billigere og Agva har falt fra 4 til 2 stjerner hos forbrukerne. Øvrig kommentarer skulle være unødvendig. Styr unna!!!