Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det som skulle være norges billigste må ha blitt til norges dyreste! Betaler nå 59 øre kWh I reklamen står det faktureres etterskuddsvis. I virkligheten fakturerer de forskuddsvis for 2 mnd av gangen! Styr unna! Dette er etter min mening ren svindel!
Hadde spotpris-avtale, men etter tre måneder ble jeg flyttet over til en ny avtale (FLYT) som er mye dyrere. Årsaken til flyttingen var at jeg ikke opprettet begge deler, avtalegiro og efaktura. Fikk aldri beskjed om dette og har betalt dyr strøm i nesten ett år. I henhold til avtaleteksten er det riktig at de ikke trenger å informere meg om byttingen, men all sunn fornuft i meg roper svindel! Når jeg ringte kunderservice var dette min feil fordi jeg 1. Ikke opprettet det eg skulle i nettbanken og 2. Fordi jeg ikke fulgte med på faktura. Greit det, jeg er sløv sånn sett, men som trebarnsfar klarer ikke jeg alltid å sjekke i detalj alle faktura jeg mottar. Jeg vil ikke ha en leverandør som spiller på at tidsklemma, og at folk vil glemme å opprette begge avtalene i nettbanken og deretter ikke følge med på fakturaene.
Hei Nedim, Vi har krav om avtalegiro/efaktura på våre billigste avtaler fordi dette er veldig kostnadsbesparende, noe som gjør at vi kan holde prisene så lave. Vi har gjort vårt beste for å tydeliggjøre dette veldig slik at det går frem før man bestiller. Men husk at det ikke er noen bindingstid, så vi kan når som helst bytte deg tilbake til billigavtalen om du ordner avtalegiro/efaktura. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg har vært kunde helt siden de var nye i markedet. Etter at jeg fikk en avtale med etterskudd syns jeg det har blitt bra. Trekker likevel 1 poeng for at det ikke er minside.
Hei Sahid, Takk for hyggelig tilbakemelding! Jeg skal spille videre ditt innspill om efaktura. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har stort sett bra tilbud og man får snakke med en kundebehandler relativt raskt!
Hatt Agva i 6-7 mnd, litt opp og ned i pris, men helt ok over tid.
Slapp å sitte i telefonkø. La igjen nr og ble ringt opp innen kort tid. God og rask hjelp.
Agva ligger stort sett billigst på prissammenligninger, MEN hvilket abonnement som som ligger øverst varierer. De har mange avtaler med nesten like navn, og prisene varierer fort og mye mellom de ulike avtalene. Virker som om strategien er å ha billige lokkepriser, for så etter en stund øke prisene kraftig mens de flytter en annen avtale til å bli billigst. Håpet er vel at kunden ikke skal oppdage dette... Prisendringer varsles ikke, - man må følge med på hjemmesiden Dersom man følger VELDIG godt med og bytter til den til en hver tid beste avtalen er det sikkert penger å tjene... Byttet selskap da jeg ikke ønsker å være kunde hos et så spekulativt selskap. Kundeservice har dyrt 815-nummer og kan være vanskelig å få tak i. Ikke "min side" slik at man selv enkelt kan endre avtale eller føle med på forbruk.