Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Slapp å sitte i telefonkø. La igjen nr og ble ringt opp innen kort tid. God og rask hjelp.
Agva ligger stort sett billigst på prissammenligninger, MEN hvilket abonnement som som ligger øverst varierer. De har mange avtaler med nesten like navn, og prisene varierer fort og mye mellom de ulike avtalene. Virker som om strategien er å ha billige lokkepriser, for så etter en stund øke prisene kraftig mens de flytter en annen avtale til å bli billigst. Håpet er vel at kunden ikke skal oppdage dette... Prisendringer varsles ikke, - man må følge med på hjemmesiden Dersom man følger VELDIG godt med og bytter til den til en hver tid beste avtalen er det sikkert penger å tjene... Byttet selskap da jeg ikke ønsker å være kunde hos et så spekulativt selskap. Kundeservice har dyrt 815-nummer og kan være vanskelig å få tak i. Ikke "min side" slik at man selv enkelt kan endre avtale eller føle med på forbruk.
Dette selskapet er ikke en kraftlevrandør. Dette er strømmeglere (eller heldigitalt energiselskap som de selv kaller seg) som tjener sine penger på å lure sovende kunder. Alle avtalene de har er juks og fanteri, og så fort du glemmer å sjekke strømprisen en måned så betaler du det dobbelte. De fråtser godt i et deregulert marked (slik som Enron i sin tid gjorde). Agva vil alltid komme opp med den beste prisen på strømpris.no, men dette er kun deres måte å hanke inn nye offer på. Ligg unna!!!
Billigere priser og er det noen problemer, så får du raskt løst de gjennom kundesupport. Når jeg sender e-mail, så får jeg svar innen 5 minutter hvor de kommer med en løsning, dette er veldig bra.
Hei Matias, Takk for fine ord, det er veldig hyggelig med sånne tilbakemeldinger! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har et billig alternativ som etter en stund forsvinner.
Jeg har nettopp blitt kunde og da er det vanskelig å gi noe annet enn 3. Alt har fungert som det skal med bestillingen og det er bra pris. Fortsetter det sånn øker karakteren!
Svindel faktura viser større forbruk av kvh enn det som er avlest og registrert hos nettselskapet. Faktura viser forbruk av graderte kvh f.eks 0,89. Måleravlesning til nettselskap Bkk er alltid i hele kvh. Svarer ikke på e-post. Sjekk faktura nøye ved dette selskap.
Hei Norvald, Vi følger alltid forbruket fra netteier, dette går automatisk i systemet. Send gjerne en mail direkte til meg, så skal jeg se på det. [email protected] Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice