Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I was considering to be their customer but was a bit skeptic about their offered 5 øre price. I asked them by the e-mail about the possibility to get the information about the price per kWt for the last 6 months to see the approximate range of price fluctuation. They replied to me that they had not that information on disposal. I guess that their reply says already A LOT...
Jeg var litt vel rask da jeg skulle ha strømleverandør, og sjekket opp for dårlig dessverre. Det har kostet. Avtalene er lagd med formål om at folk skal tro de får billig strøm for så å lure dem over på dyre avtaler hvor de betaler grov overpris. De gir ingen informasjon, så innen kunden oppdager det, så er det for sent, og firmaet tjener det de trenger i perioden kunden bruker på å få bytta leverandør. Styr unna!
Alt er så useriøst, at man skulle tro at Agva ble drevet fra gutterommet av en gjeng kvisete guttunger. Absolutt ikke greit å drive å lure forbrukerne på denne måten. Prisen steg sakte men sikkert, før den plutselig tidoblet seg når vi endret til avtalegiro (som de forøvrig sa vi måtte gjøre). Useriøst.
Jeg trodde jeg hadde gjort et smart valg, men skjønner jeg har blitt lurt. Bytter!
Samme som alle andre: Gikk inn på billigste avtale, oppdaget at første faktura var skyhøy. Ingen svarte da jeg ringte - MEN ble oppringt innen noen minutter da jeg valgte tilbakering funksjonen. En svært hyggelig og profesjonell kvinnelig kundebehandler forklarte meg at jeg måtte opprette efaktura og guidet meg gjennom prosessen. Nå har jeg både efaktura og avtalegiro som avtalen krever og er blitt forsikret om at korrekt pris vil faktureres i henhold til spotprisavtalen og at jeg skal se bort i fra den flytavtalen jeg havnet på som følge av manglende efaktura avtale. Hvis dette viser seg å stemme er jeg fornøyd og ingen grunn til å klage. Jeg gir dem litt handlingsrom siden de er relativt nye og et lite selskap, sammenlignet med de store gribbene.
Sleipere avtaler skal man lete lenge etter! De lokker deg med en pris, men bare vent et par måneder..
Endrer avtaler uten å informere, umulig å få kontakt med på kundeservice. Fakturerer mer enn faktisk forbruk.
Hei, Angående ditt innlegg: Først vil vi si at vi selvfølgelig ikke driver med slikt. Vi har ikke funnet noe i vår kundekommunikasjon som viser saken du viser til og får følgelig ikke gjort noe med det. Dersom det er slik at påstanden er alvorlig ment så må vi be om at du tar kontakt med vår kundeservice så vi får mulighet til å se på saken. Vi gjør vårt aller beste for å stadig forbedre vår service, men det er vanskelig å forholde seg til en anonym tilbakemelding. Vi har tidligere opplevd at en slik påstand ikke har grunnlag i et reelt kundeforhold, det er derfor vi veldig gjerne vil finne ut av det så vi kan rette opp hvis det skulle vise seg å bunne i en misforståelse eller en feil vi har begått. Dersom dette er forårsaket av at du har hatt en forskuddsavtale vil vi minne om at brorparten av våre avtaler har etterskuddsbetaling. Det er bare å ta kontakt med kundeservice, så vil vi kunne flytte deg over på dette.