Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sleipere avtaler skal man lete lenge etter! De lokker deg med en pris, men bare vent et par måneder..
Endrer avtaler uten å informere, umulig å få kontakt med på kundeservice. Fakturerer mer enn faktisk forbruk.
Hei, Angående ditt innlegg: Først vil vi si at vi selvfølgelig ikke driver med slikt. Vi har ikke funnet noe i vår kundekommunikasjon som viser saken du viser til og får følgelig ikke gjort noe med det. Dersom det er slik at påstanden er alvorlig ment så må vi be om at du tar kontakt med vår kundeservice så vi får mulighet til å se på saken. Vi gjør vårt aller beste for å stadig forbedre vår service, men det er vanskelig å forholde seg til en anonym tilbakemelding. Vi har tidligere opplevd at en slik påstand ikke har grunnlag i et reelt kundeforhold, det er derfor vi veldig gjerne vil finne ut av det så vi kan rette opp hvis det skulle vise seg å bunne i en misforståelse eller en feil vi har begått. Dersom dette er forårsaket av at du har hatt en forskuddsavtale vil vi minne om at brorparten av våre avtaler har etterskuddsbetaling. Det er bare å ta kontakt med kundeservice, så vil vi kunne flytte deg over på dette.
Lokker med svært lave priser, men som på "snedig vis" ble til markedets aller dyreste strøm når fakturaen kommer. STYR UNNA!
Vi ønsker å stadig forbedre oss, og tar gjerne imot innspill både på telefon og mail. På denne siden er din anmeldelse anonym, og det gjør altså at vi ikke har mulighet for å se om det har blitt begått en feil eller ikke. Derfor ønsker vi at du tar kontakt direkte, men vil svare litt generelt på det du tar opp. Vi er gode på pris og dette viser målinger som gjøres på både korte og lange intervaller. Som et lavprisselskap er vi helt nødt til å følge denne strategien, våre kunder er betydelig mer bevisste på pris enn gjennomsnittet av befolkningen. Det er jo nettopp på grunn av gode priser at kundene har funnet oss, og prisbevisste kunder slutter ikke plutselig å være det. Vi har også gjort omfattende nøytrale kundeundersøkelser som viser at våre kunder er svært fornøyde og gir oss i snitt karakteren 4,4 av 5. Men strømpriser er veldig volatile, det betyr at de endrer seg fort og ofte. Vi har samme innkjøpspriser som våre konkurrenter og det er dessverre sånn at når bransjen får en overraskende prisendring på sine innkjøpspriser vil dette reflekteres i utsalgsprisen. Det er heldigvis et omfattende regelverk for hvordan kunder skal opplyses om sånt og disse følger vi. Det som kan være overraskende er at en pris kan øke fra 5 øre til 29 eller 49 øre og fortsatt være lav. Så mye endrer altså prisene seg at vi har opplevd slike situasjoner. Men selvfølgelig kan vi også gjøre feil, og hvis du mener at vi har gjort det håper vi du kontakter kundeservice så vi får mulighet til å rette feilen. Supert om du tar kontakt!
Reklamerer for 5 øre/kwh - Faktura var på 49 øre/kwh. Jeg har opprettet Avtalegiro, men dette har "ikke blitt registrert" og dermed har jeg havnet på Agva Flyt som er en forskuddsavtale og ikke Agva Flyt Online som er en etterskuddsavtale. Men selv Agva Flyt Online, har hatt en pris på 39 øre/kwh. De har laget en avtale som er vanskelig å forstå med fullt forsett, og når kunden klager, så er det selvfølgelig kundens plikt å sette seg inn i avtalen.
Vi ønsker å stadig forbedre oss, og tar gjerne imot innspill både på telefon og mail. På denne siden er din anmeldelse anonym, og det gjør altså at vi ikke har mulighet for å se om det har blitt begått en feil eller ikke. Derfor ønsker vi at du tar kontakt direkte, men vil svare litt generelt på det du tar opp. Vi er gode på pris og dette viser målinger som gjøres på både korte og lange intervaller. Som et lavprisselskap er vi helt nødt til å følge denne strategien, våre kunder er betydelig mer bevisste på pris enn gjennomsnittet av befolkningen. Det er jo nettopp på grunn av gode priser at kundene har funnet oss, og prisbevisste kunder slutter ikke plutselig å være det. Vi har også gjort omfattende nøytrale kundeundersøkelser som viser at våre kunder er svært fornøyde og gir oss i snitt karakteren 4,4 av 5. Men strømpriser er veldig volatile, det betyr at de endrer seg fort og ofte. Vi har samme innkjøpspriser som våre konkurrenter og det er dessverre sånn at når bransjen får en overraskende prisendring på sine innkjøpspriser vil dette reflekteres i utsalgsprisen. Det er heldigvis et omfattende regelverk for hvordan kunder skal opplyses om sånt og disse følger vi. Det som kan være overraskende er at en pris kan øke fra 5 øre til 29 eller 49 øre og fortsatt være lav. Så mye endrer altså prisene seg at vi har opplevd slike situasjoner. Men selvfølgelig kan vi også gjøre feil, og hvis du mener at vi har gjort det håper vi du kontakter kundeservice så vi får mulighet til å rette feilen. Supert om du tar kontakt!
Meget useriøst selskap, frarådes på det sterkeste! De lar deg tro at du får billig spotpris-avtale, men setter deg fort over på flyt-avtale, uten å vasle deg, som er betydelig dyrere. Hold dere unna dette selskapet!
Vi ønsker å stadig forbedre oss, og tar gjerne imot innspill både på telefon og mail. På denne siden er din anmeldelse anonym, og det gjør altså at vi ikke har mulighet for å se om det har blitt begått en feil eller ikke. Derfor ønsker vi at du tar kontakt direkte, men vil svare litt generelt på det du tar opp. Vi er gode på pris og dette viser målinger som gjøres på både korte og lange intervaller. Som et lavprisselskap er vi helt nødt til å følge denne strategien, våre kunder er betydelig mer bevisste på pris enn gjennomsnittet av befolkningen. Det er jo nettopp på grunn av gode priser at kundene har funnet oss, og prisbevisste kunder slutter ikke plutselig å være det. Vi har også gjort omfattende nøytrale kundeundersøkelser som viser at våre kunder er svært fornøyde og gir oss i snitt karakteren 4,4 av 5. Men strømpriser er veldig volatile, det betyr at de endrer seg fort og ofte. Vi har samme innkjøpspriser som våre konkurrenter og det er dessverre sånn at når bransjen får en overraskende prisendring på sine innkjøpspriser vil dette reflekteres i utsalgsprisen. Det er heldigvis et omfattende regelverk for hvordan kunder skal opplyses om sånt og disse følger vi. Det som kan være overraskende er at en pris kan øke fra 5 øre til 29 eller 49 øre og fortsatt være lav. Så mye endrer altså prisene seg at vi har opplevd slike situasjoner. Men selvfølgelig kan vi også gjøre feil, og hvis du mener at vi har gjort det håper vi du kontakter kundeservice så vi får mulighet til å rette feilen. Supert om du tar kontakt!
De har endret abonnement og prisen uten å si i fra. Over dobbelt så dyrt..
Vi ønsker å stadig forbedre oss, og tar gjerne imot innspill både på telefon og mail. På denne siden er din anmeldelse anonym, og det gjør altså at vi ikke har mulighet for å se om det har blitt begått en feil eller ikke. Derfor ønsker vi at du tar kontakt direkte, men vil svare litt generelt på det du tar opp. Vi er gode på pris og dette viser målinger som gjøres på både korte og lange intervaller. Som et lavprisselskap er vi helt nødt til å følge denne strategien, våre kunder er betydelig mer bevisste på pris enn gjennomsnittet av befolkningen. Det er jo nettopp på grunn av gode priser at kundene har funnet oss, og prisbevisste kunder slutter ikke plutselig å være det. Vi har også gjort omfattende nøytrale kundeundersøkelser som viser at våre kunder er svært fornøyde og gir oss i snitt karakteren 4,4 av 5. Men strømpriser er veldig volatile, det betyr at de endrer seg fort og ofte. Vi har samme innkjøpspriser som våre konkurrenter og det er dessverre sånn at når bransjen får en overraskende prisendring på sine innkjøpspriser vil dette reflekteres i utsalgsprisen. Det er heldigvis et omfattende regelverk for hvordan kunder skal opplyses om sånt og disse følger vi. Det som kan være overraskende er at en pris kan øke fra 5 øre til 29 eller 49 øre og fortsatt være lav. Så mye endrer altså prisene seg at vi har opplevd slike situasjoner. Men selvfølgelig kan vi også gjøre feil, og hvis du mener at vi har gjort det håper vi du kontakter kundeservice så vi får mulighet til å rette feilen. Supert om du tar kontakt!
Bestilte en spotpris avtale men har uten beskjed blitt overført til en mye dyrere avtale. Tapt ca 10. 000 kr i vinter. Ingen svar på telefon.