Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har automatisk måler, men likevel kommer de flere måneder i ettertid å sier det er brukt mer strøm for tidligere perioder. Får ikke svar ved sending av e-post til kundesenteret, ventet i snart 1,5 måned på å få oversikt over mitt forbruk. Purret for 14 dager siden, og på nytt nå i forrige uke. Ingen respons. Sjekket forøvrig historikken til selskapet etter at jeg først ble misfornøyd. Alle som vurderer Agva bør google selskapet.
Hei Anonym, Det høres rart ut. Vi har hatt litt for lang svarstid på mail den seneste tiden men absolutt ikke så lang som 1,5 måned eller 2 uker. Da du valgt at skrive anonymt her er det vanskelig for oss å kontakte deg for å hjelpe deg med saken din men bare send meg en direktemail på [email protected] så får du hjelp direkte.
Skyhøy regning første gang pga at de stipulerer et forbruk og du betaler forskudd på flere mnd. Men som ny kunde vet de ikke om hvilket forbruk jeg har, ergo er de jo bare ute etter mest mulig inn første gang.
Ved oppstart hos ny leverandør, får strømselskapet historikken fra netteier, så dette er basert på reelle tall. Men vi har også mange fine etterskuddsprodukter, så det er bare å ta kontakt så finner vi en god løsning for deg!
Blir så godt tatt imot, bra kommunikasjon hele veien gjennom bytte av leverandør og i tiden etter.
Hei Inger, Det var hyggelig å høre! Hilsen oss på kundeservice
God kundeservice og bedre pris. Jeg prøvde med forskjellige selskaper men agva har bedre pris. Også har jeg ikke problemer med strøm. Jeg bor i Oslo.
Hei Carlos, Bra du er fornøyd med både service og pris, det er vi glade for å høre.
Lett å bytte, raske tilbakemeldinger. Rimeligere pris 👍
Hei Britt, håper du sparer masse penger fremover!
Ingen problemer. Alt er stabilt og fint. Fungerer 100% etter forventningene.
Opplever Agva som effektiv og rask med tilbakemeldinger. God kundeservice.
Hei Lynn, hyggelig å høre at du er så fornøyd. Da håper vi du blir kunde hos oss lenge!