Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vanskelig å ringe.. Tommel ned for 815 nummer. Ellers ok.
(-) Ved inngåelse av avtale har jeg nå i ettertid fått vite at jeg burde hatt opprettet efaktura og avtalegiro. Da jeg feilet (siden faktura kom i ferien..) Blev jeg uten varsling overflyttet til Agva flyt. (+) I dag tok jeg kontakt med dere og dette blev forklart, samt jeg fikk veiledning til at bytte avtale.
Hei Tor, Vi takker for dine tilbakemeldinger, både når det gjelder plusser og minuser! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
God pris og leveranse. Kundeservice er løsningorientert. Litt lang responstid på e-post.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding og god helg! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
God service og billig, og hyggelig folk på kundekontakten.
Hei Steinar, Veldig hyggelig at du virker fornøyd på alle områder, sånt gir inspirasjon til videre satsning! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Bra; Oversiktlig og forutsigbart med hyggelig kundeservice og løsningsorientert profil. Løpende forbruk med historikk for siste tre mnd/samme tid sist år for sammenligning. Gode egne erfaringer så langt.
Hei Arild, Veldig fint at du er fornøyd med både pris og service, det er sånn vi ønsker at det skal være! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Fikk en hyggelig samtale med en på kundeservice i dag. God service og kunden i sentrum.
Hei Camilla, Så fint at du er fornøyd. Da kan vi snart ta helg med et stort smil! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Tok litt tid å komme gjennom til kundeservice og måtte ringe flere ganger. Ble også lovet å bli ringt tilbake men det skjedde ikke. Når jeg først fikk tak i noen gikk det veldig bra og kjempegod hjelp. Flink kundebehandler.
Hei Geir, Beklager om det har vært litt ventetid. Et tips er å bruke ring tilbake-funksjonen, da slipper du å sitte i telefonen og vente og det er vi som betaler for telefonsamtalen. Ellers veldig hyggelig at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice