Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Til tross for valgt epost faktura som har kr 0 i gebyr. De har registrert eFaktura, sier de, men jeg har ikke fått eFaktura, men papirfaktura. Både eFaktura og papirfaktura koster kr 59, som de nå har lagt til på regningen til tross for at jeg valgte gebyrfri epostfaktura ved avtaleinngåelsen. Deres kundeservice er ikke interessert i å rydde opp. Forstår nå hvordan de tjener pengene sine. Bytter leverandør asap.
Agva satt meg over til spotpris avtale som var mye dyrere en den jeg hadde da jeg tegnet avtale med det. Useriøst! Blir meldt til forbrukertilsynet.
De har ingenting å tilby eksisterende kunder kun nye.
I tillegg til månedsgebyr for "diverse" kreves fakturagebyr for efaktura på 59 kr. Dette er veldig tvilsom juridisk sett om de har lov til. S
Hvor finner vi nettleien , og hvor mye har staten gitt i kompensasjon på mitt strømforbruk. Dette må vi på en enkel måte kunne lese rett ut av fakturaen for Des, 2021. På vår faktura fra denne perioden kommer det ikke frem. Vi har den høyeste strømregningen vi noen gang har hatt for denne perioden. Forskjellen på vår laveste regning og for den vi fikk nå i hele 2021 er 10 x. Laveste 400 kr pris nå 4000. Med eller uten kompensasjon aner vi ikke. Her trenger vi et utfyllende og forståelig svar fra dere.
faktura og "min side" viser ikke pris på strøm. Når jeg ringer kommer jeg ikke igjennom
Pass på, når tilbudsperioden din er over - endrer de automatisk avtalen din til en 'spotpris', som i realiteten er en gjennomsnittspris av spotprisen per dag(dvs det hjelper ikke å være sparsommelig de timene prisen er høyest), og med et påslag som er 3 ganger dyrere enn de fleste konkurrentene så blir dette en veldig dyr leverandør. Selgerne er veldig hyggelige på telefon, kundeservice er ikke like hyggelig dessverre, kanskje ikke så rart når de må rydde opp i det disse selgerne driver med.