Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette selskapet driver i grenseland, kundene har ingen oversikt over hva de blir fakturert for. Useriørst, har også dyrt spesialnummer sjøl om det ikke lenger er lov.
Hei Elo, Vi har aldri hatt et dyrt spesialnummer, og 815-nummer har aldri gitt oss noen inntekter, da tror jeg du blander med 820-nummer som vi aldri har hatt. Derimot er det noen få mobilavtaler hos noen teleoperatører som har sett sitt snitt til å fakturere mer for anrop til 815-nummer. Derfor oppfordret norske myndigheter alle norske leverandører om å finne et alternativ fra midten av oktober. Vi skiftet derfor til tlf 67114466 uten at dette har gått utover noen funksjonalitet. Du kan se mer på infoen vi sendte ut her: https://www.mynewsdesk.com/no/agva-kraft/news/nytt-nummer-til-kundeservice-268397 Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Det som er dårlig er at de belaster min bank med avtalegiro uten et ord om hva jeg betaler for. Til og med på vinmonopolet får man kvittering på hva man betaler for, men ikke Agva Kraft. Frekt og arogant.
Hei Torleif, Alle med avtalegiro får faktura på papir, pdf eller som efaktura akkurat som om man ikke hadde tegnet avtalegiro. Jeg vil derfor be deg om å sjekke om du har fått en efaktura i nettbanken din. Ta veldig gjerne kontakt med [email protected] så vil vi sjekke hvilken betalingsform du har og om det eventuelt er noen feil i opplysningene vi har. Du skal selvfølgelig fortløpende få en oppstilling over hva du betaler for i god tid før trekket. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Gode lave priser, ingen problemer i det hele tatt.
Hei Anders, Sånt er alltid hyggelig å høre, vi skal gjøre vårt ytterste for at du fortsetter å være fornøyd! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Strømmen er billig. Og man får raskt svar på kundespørsmål.
Hei Stine, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Ble lovt fastpris på strøm i et år men ble flyttet over til Agva flyt etter 3 måneder og ente opp å betale 20% mere en avtalt. Kundesørvis svarer ikke på telefon eller ringer tilbake, svarte på mail etter en stund men avviste klagen.
Hei Sivert, Det høres ut som om du har bestilt en 3 måneders og ikke en ettårsavtale. Ta gjerne kontakt på [email protected] så skal jeg undersøke det med en gang. Vi finner sikkert en avtale som fungerer bra for deg! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Sleip og villedene markedsføring. Opererer med lav introduksjonspris for å kapre kunder og reklamerer med at de er "billigst" på strøm. Hvis du ikke har finlest avtalene dine og følger med på endringene i de ulike avtalene, endrer de prisen uten varsel. I mitt tilfelle en firedobling av pris når regningen kom.
I sjokk over regning fra agva, har aldri hatt dyrere strøm...
Hei Helene, Dette høres rart ut. Ta kontakt på [email protected] så skal jeg se på det med en gang! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice