Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mottok faktura 09.12, forfall 13.12. Resten av historien, som ikke har med ovennevnte faktura å gjøre, er for lang til at jeg gidder skrive, og dere gidder lese. Den ble avsluttet med at jeg ble idiotforklart og utskjelt av en kvinnelig konsulent før hun slang på røret. Artig, ikke vært med på før.
Det er lett å finne ut hva en har betalt og brukt av strøm.
Har hatt fastpris avtale med AGVA KRAFT siden 2018. De tok meg vekk fra denne avtalen 1 Oktober i år med begrunnelse høye utgifter inn til de. Når jeg tar kontakt å prøver å opplyse om hva de driver med, lyver de å prøver å få det til at jeg ønsker å inngå en helt ny fastpris avtale. Helt utrolig. De må nødt til å ha bonuser for hvor mange personer og avtaler de greier å få vekk fra fastpris.
Gikk inn på elskling.no og byttet avtale til en av de som kom opp med topp score og anbefaling. Endte opp med overpris på 150 øre/kwt i november og 2000kr i økte strømutgifter. byttet med en gang vi fikk se hva Agva hadde gjort. De satte oss på en "variabel pris" avtale isteden for som vi bad om en spot pris avtale som er beregnet per time.
Avtalen er helt super, ikke blitt endret etter oppstart. Det kommer også frem når avtalen er ferdig, slik at man kan legge det inn i kalenderen slik at ikke avtalen blir endret uten at du merker det. Det kommer tydelig frem hvilket forbruk man har, og slik kan man også være forberedt på hva regning blir neste måned. Det eneste minuset er at nettleie og strøm kommer på to ulike faktura, men det ordnes fint med efaktura.
Har kjempegod fastprisavtale hos Agva kraft til 41 øre pr kWh. Fra 20 juni 2020 til 20 juni 2021. Hvorfor tegnet jeg fastprisavtale i år? Fordi når smeltevannet som fylte våre vannmagasin på våren 2020 ikke resulterte i lavere strømpriser, så skjønte jeg st noe ikke stemte, og derfor tegnet jeg en fastprisavtale 👍
Unngå dersom du ønsker service! Da vi har fire eiendommer valgte jeg å ringe firmaet. Ble møtt med spørsmål om hvorfor jeg ringer. Hun sa "jeg forstår ikke hvorfor du ringer ". Forklarte at jeg ønsker å snakke med noen pga antallet enheter. Vedkommende svarte "da ønsket jeg deg bare en fin dag" så la hun på. Jeg har ALDRI opplevd lignende oppførsel over for kunde!