Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
-Feil fakturering gang på gang! -legger på "mnd avgift". endte opp med 4stk mnd avgift på 1 mnd?, ringte inn og de sa de skulle rette opp, endte opp med 1 mnd avgift til. Det er nesten ikke til å tro :D
Det viktigste er at strømprisen er lavest mulig. Alt annet er uvesentlig. Jeg blir kunde så lenge leverandøren har lavest pris i markedet, men en bør sjekke dette jevnlig via bytt.no eller forbrukerrådet!
Dette er Norges dårligste kundeservice! Ingikk en nedbetalings avtale med selskapet for å unngå inkasso og stening, men de sa opp avtalen en uke før betalingsfristen og nekter ta ansvar for misforståelsen og vill ledelse da jeg i god tro betalte og overholdte min del av avtalen. De brøt den! Frekke svar på mail hvor de dytter over ansvar på meg. Skam på Agva!
Agva kraft virker å spekulere i gebyrer. De sendte første faktura per post og la til et tilleggsgebyr på denne selv om jeg hadde haket av for alltid efaktura i min nettbqank og de tilbyr efaktura. Jeg tok kontakt og de rettet opp, men fakturaene fra dem kommer fortsatt ikke inn i nettbanken min slik de skal. Dette har nå skjedd to ganger med påfølgende gebyrer.
Bare billig strøm. Ikke rabattavtaler på dekkskift eller apper eller noe ekstra.
Etter merkelig høy strømregning i Midt-Norge ser jeg at gjennomsnittsprisen jeg er belastet er henholdsvis 100ø/kwt i desember og 70 ø/kwt i januar. Mens nordpool og nettleverandør operer med 60 og 40 i samme periode! Dermed ingen strømstøtte heller. Dette er så langt unna spotpris man kommer. Jeg har tibber appen , så jeg vet også det reelle forbruket i perioden og valgte umiddelbart å bytte.
Ble sjokkert da jeg som ny kunde i Agva fikk 59 kr i gebyr for e-faktura. Hadde jeg fått denne i posten er det greit. Veldig dårlig velkomst av bye kunder, føler meg lurt.