Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det viktigste er at strømprisen er lavest mulig. Alt annet er uvesentlig. Jeg blir kunde så lenge leverandøren har lavest pris i markedet, men en bør sjekke dette jevnlig via bytt.no eller forbrukerrådet!
Dette er Norges dårligste kundeservice! Ingikk en nedbetalings avtale med selskapet for å unngå inkasso og stening, men de sa opp avtalen en uke før betalingsfristen og nekter ta ansvar for misforståelsen og vill ledelse da jeg i god tro betalte og overholdte min del av avtalen. De brøt den! Frekke svar på mail hvor de dytter over ansvar på meg. Skam på Agva!
Agva kraft virker å spekulere i gebyrer. De sendte første faktura per post og la til et tilleggsgebyr på denne selv om jeg hadde haket av for alltid efaktura i min nettbqank og de tilbyr efaktura. Jeg tok kontakt og de rettet opp, men fakturaene fra dem kommer fortsatt ikke inn i nettbanken min slik de skal. Dette har nå skjedd to ganger med påfølgende gebyrer.
Bare billig strøm. Ikke rabattavtaler på dekkskift eller apper eller noe ekstra.
Etter merkelig høy strømregning i Midt-Norge ser jeg at gjennomsnittsprisen jeg er belastet er henholdsvis 100ø/kwt i desember og 70 ø/kwt i januar. Mens nordpool og nettleverandør operer med 60 og 40 i samme periode! Dermed ingen strømstøtte heller. Dette er så langt unna spotpris man kommer. Jeg har tibber appen , så jeg vet også det reelle forbruket i perioden og valgte umiddelbart å bytte.
Ble sjokkert da jeg som ny kunde i Agva fikk 59 kr i gebyr for e-faktura. Hadde jeg fått denne i posten er det greit. Veldig dårlig velkomst av bye kunder, føler meg lurt.
De tar 59 kr for efaktura, noe som ikke fremkommer tydelig fra starten av. Det er bedrageri. Vinningen går opp i spinnengen da det hjelper lite å love billig strøm når man tar alt for høy gebyr for faktura. Det finnes bedre selskaper der ute. Finn en av de. Jeg skal bytte selskap i de nermeste dagene.