Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
jeg fikk faktura for 14 dager i august på kr2456,87. Mitt forbruk i perioden var 392,62 KW
manglende informasjon i forbindelse med det de kaller for omlegging av fakturaperiode
Helt utrolig at Agva Kraft kan stipulere en Kraft de aldri har solgt til forbrukeren og tar over dobbelt betalt . Skammelig...
Ønsker at de hadde samfakturering. Det er slitsomt med to fakturaer, og at strømstøtte kommer på fakturaen fra Elvia. Forrige måneds fakturert de meg for 50% fler Kwt enn jeg hadde brukt. Etter at jeg gjorde oppmerksom på det ble det umiddelbart rettet opp. Men litt spooky det der. Man skal følge med.
Den stipulert regningen for august var nesten 10ganger høyere enn for bruk av strøm i juli. Jeg har brukt omtrent det samme mengde strøm.
Useriøs aktør, som plutselig startet med forskuddsbetaling, såkalt A-konto i sommer. Vi har fått regninger på 100-200% av vårt reelle og historiske forskudd, og betalt inn vanvittig store beløp i forskudd. Har nå byttet til annen leverandør, som fakturerer etterskuddsvis for faktisk forbruk, slik forbrukertilsynet anbefaler. Er forøvrig ikke lov å tvinge kunder over på A-konto uten skriftlig samtykke, noe vi aldri fikk. Også helt umulig å få kontakt med kundeservice over telefon.
Jeg er ikke lenger Agva Kraft kunde siden juli på grunn av svært vanskelige å forstå fakturaer og uten mitt samtykke bytte til forhåndsbetaling for 3 mnd med veldig mystiske tall (mer en dobbelt så mye som faktisk brukt). Det har gått mer enn 6 uker nå, og jeg har fortsatt ikke mottatt pengene tilbake for overbetalt forhåndsbetaling. Kan ikke anbefale