Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt utrolig at Agva Kraft kan stipulere en Kraft de aldri har solgt til forbrukeren og tar over dobbelt betalt . Skammelig...
Ønsker at de hadde samfakturering. Det er slitsomt med to fakturaer, og at strømstøtte kommer på fakturaen fra Elvia. Forrige måneds fakturert de meg for 50% fler Kwt enn jeg hadde brukt. Etter at jeg gjorde oppmerksom på det ble det umiddelbart rettet opp. Men litt spooky det der. Man skal følge med.
Den stipulert regningen for august var nesten 10ganger høyere enn for bruk av strøm i juli. Jeg har brukt omtrent det samme mengde strøm.
Useriøs aktør, som plutselig startet med forskuddsbetaling, såkalt A-konto i sommer. Vi har fått regninger på 100-200% av vårt reelle og historiske forskudd, og betalt inn vanvittig store beløp i forskudd. Har nå byttet til annen leverandør, som fakturerer etterskuddsvis for faktisk forbruk, slik forbrukertilsynet anbefaler. Er forøvrig ikke lov å tvinge kunder over på A-konto uten skriftlig samtykke, noe vi aldri fikk. Også helt umulig å få kontakt med kundeservice over telefon.
Jeg er ikke lenger Agva Kraft kunde siden juli på grunn av svært vanskelige å forstå fakturaer og uten mitt samtykke bytte til forhåndsbetaling for 3 mnd med veldig mystiske tall (mer en dobbelt så mye som faktisk brukt). Det har gått mer enn 6 uker nå, og jeg har fortsatt ikke mottatt pengene tilbake for overbetalt forhåndsbetaling. Kan ikke anbefale
Har i likhet med veldig mange andre kunder fått faktura med stipulert forbruk for august. Brukte hele 2 dager på å komme igjennom på kundeservice hvor svaret, fra en særdeles lite serviceinnstilt dame, var at de IKKE hadde fått data i tide fra nettleieselskap. Jeg kontaktet deretter Elvia (nettleieselskap) som avviste at det hadde vært noen problemer fra deres side som skulle gjøre at Agva måtte bruke stipulert forbruk. Tok også kontakt med Forbrukerrådet som sa at dersom ingen annen avtale var inngått skal man kun betale for det reelle forbruket. AGVA's behandling av kundene er respektløs og useriøs. Mitt råd: Bytt til et strømselskap med både god pris og god kundeomtale.
Dårlig opplevelse med faktura..... Får faktura før oppsummering kWt brukt og så blir den kreditert og så etter 10-15min med samtale med kundeservice så får jeg beskjed at det kommer ny faktura snart.... Helt håpløst.klarer ikkje å gi konkrete tider. Eller priser...