Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når jeg får høyere strømregning enn nettleie og det er 815 tlf.nr for å få kontakt med dere og dere ikke engang er tilgjengelig på, da tenker jeg at jeg har gått inn på en avtale som ikke har noe med det jeg ble lovt. Dette er ikke et selskap jeg vil anbefale!!
I fjor ble det henstilt til teleselskapene å senke satsene for 815-nummer. Siden ikke alle ville være med på dette skiftet vi i fjor over til vanlig geografisk nummer 67 11 44 66. Ta kontakt, så kan vi se på saken din.
Jeg bytta i januar i år strømleverandør til Agva med lovnad om 1 mnd GRATIS strøm. Etter en mnd kom det likevel faktura, og et MEGET arrogant menneske på kundeservice påstår bastant at "NEI, det er ikke den avtalen du har bestilt." Dette er helt uholdbart! Både den ufattelig frekke tonen til Agva´s kundeservice-representant OG den falske reklamen, og jeg tar saken til forbrukerrådet øyeblikkelig! Bytter strømleverandør gjør jeg også.
Lokker med billig priser på diverse nettsteder. Var 4 øre kwh der vi bestilte, og når vi endelig fikk første faktura var prisen på 58 øre kwh. Fikk da beskjed om at det var prisen og de aldri har hatt så lav pris noen gang. Da svarte jeg at de ikke burde reklamere med så lave priser, hvis det ikke er fakta. Da svarte kundebehandler at jeg måtte lære meg å lese det som sto, og at dette var mitt problem. Dette blir meldt inn til forbrukerrådet og andre instanser. De er også frekke nok til å bytte avtalen til en dyrere uten forvarsel. Dette er den siste strømleverandøren jeg vil anbefale. Tror heller jeg hadde gått for strømaggregat og statoil-kort, hvis dette var den siste leverandøren igjen. Styr unna!
Uten tilgang til "min side" blir dette selskapet ikke min leverandør i fremtiden.
OBS OBS! Agva utgir seg for å være et lavprisselskap, men på en eller annen merkelig måte ender man opp med å betale mye mer enn hva man burde. Hyppige og uoversiktlige regninger der man fort kan miste kontrollen, gjorde at vi byttet strømleverandør til Norges Energi. Etter at vi har byttet har Agva sendt en sluttavregning på flere tusen kroner, uten noen som helst forklaring på hva det gjelder. Spar deg selv for mye hodebry og lange stunder i irritasjon over ikke å nå frem på kundeservice, hyppige og uoversiktlige regninger. Ikke minst spar penger... Styr unna! Det finnes så mange andre strømleverandører man kan velge.
De har alltid god tilbud for å få ny bruker. Men når tilbud utløper, man betaler så høge priser, at det er dekket både betalingsmåned og tilbudsmåned.
Jeg var bare en snartur innom og tittet på hjemmesiden og tilbudene til AGVA kraft. Så går det noen uker og jeg mottar en ordre bekreftelse på at jeg har bestilt strøm dette uten at jeg har bestilt noe som helst fra AGVA kraft. En slik useriøs fremgangsmåte har jeg aldri opplevd før. Dette minner mere om sjørøveri og bondefangeri en seriøs forretningsadferd. Hilsen meget irritert forbruker
Hei Anonym, Det du beskriver er ikke teknisk mulig.