Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg var bare en snartur innom og tittet på hjemmesiden og tilbudene til AGVA kraft. Så går det noen uker og jeg mottar en ordre bekreftelse på at jeg har bestilt strøm dette uten at jeg har bestilt noe som helst fra AGVA kraft. En slik useriøs fremgangsmåte har jeg aldri opplevd før. Dette minner mere om sjørøveri og bondefangeri en seriøs forretningsadferd. Hilsen meget irritert forbruker
Hei Anonym, Det du beskriver er ikke teknisk mulig.
Kjeltringer og svindlere hold dere langt unna AGVA kraft., ,,Tar betalt to ganger for samme periode.. Først trekke de beløpet fra kontoen din så får du sluttregning på hele beløpet etterpå, har ringt inn mange ganger og skreve mail til de om feilen.... nytter ikke noe. De sender de bare videre til inkasso og forliksrådet ennå de har fått kontoutskrift på at de har trekt beløpet og mer enn de på forskudd fra kontoen min. Har hatt et sant hel#%te med de...
Prisene de har på strømpris.no er noe helt annet enn det de opererer med i virkeligheten. Det er lokkepriser for å få nye kunder, men når faktura kommer, er prisene mye høyere enn det de har lagt ut på strømpris.no. Hold dere vekk fra disse svindlerne!
Vennligst ta kontakt med kundeservice om det du viser til er korrekt. Prisene våre er alltid som annonsert, så om dette er ment seriøst må det ha skjedd en feil.
Det som var bra var at de skulle tilby 100% ren kraft og at startprisen var bra. Det som var dårlig var at hele forretningsmodellen deres er å lage titalls strømprodukter hver måned, der de etter 3 måneder på en plan (og man ikke følger med) så jekkes prisen opp 10 øre per måned til man i måned 6 sitter med markedets dyreste strøm. Jeg var så fornøyd med de etter 2 måneder at jeg vervet ca 10 stk familie og bekjente, de som kom inn senere enn meg hadde billig strøm når min var satt opp til ca 65 øre, men etter 3 måneder begynte deres strømavtale også å stige. Det som er irriterende er at Agva spekulerer i å få kunder inn billig for å jegge opp prisen, lage nye strømavtaler hele tiden for hele tiden å ligge øverst på prissammenligninger og lurer kundene på det tidspunktet de vet at kunder ikke følger så nøye med strømmen etter å ha gått over. Folk får plutselig sjokkregning og de er etter min kjennskap på klagetoppen. Agva er for øvrig et underselskap av Telinet og Telinet er ikke noe bedre. Er etisk umoralsk å drive slik Telinet gjør og underselskapet de har laget for å gjøre oversikt over strømmarkedet så lite transparent som mulig. Kundeservicen er ikke bra. Jeg var faktisk så uvitende at jeg gikk fra Agva til Telinet når etter Agvas sjokkregning, men skiftet igjen når jeg fant ut at Agva og Telinet var "samme folk". Da sendte faktisk telinet en oppsamlingsfaktura for ekstra kostnader på vegne av Agva. Styr unna Agva (og Telinet). De gjør det vanskelig å orientere seg i strømmarkedet, lokker deg inn med lokkepriser for å jekke opp til markedets dyreste i det sekund du ser andre veien. Ikke se på pris, se på hvem som er kåret til selskapet kundene er mest fornøyde med.
Her er det flere påstander som ikke medfører riktighet. Hvis denne anonyme anmeldelsen er ment reelt, ber vi om at du tar kontakt med kundeservice så vi kan få klarhet i hva du mener.
Hadde dette selskap i omtrent 2 år. Hvis jeg ikke var nøye på avlesningen så stipulert de strømforbruket kraftig, også under de andre året da de burde ha data. Etter at jeg bytte så ringer selgere derfra hele tiden og forsøker få tilbake meg som kunde. Jeg har sagt at jeg aldri mer vil ha med dem å gjøre og at de må slutte ringe, sen går det et halvår og de ringer igjen, utrolig irriterende.
Hei Eric, Det høres ut som om produkter med etterskuddsbetaling er bedre for deg. Bare å ta kontakt med vår kundeservice, så endres dette lett. Vi skal selvfølgelig ikke kontakte deg om du ikke ønsker det, men du er velkommen tilbake når som helst. Vennlig hilsen Agva Kraft Kundeservice
Ikke varsel om utgått avtale og dobbel pris av markedet. Tyveri!
Om dette er en reell tilbakemelding, setter vi pris på om du tar kontakt på [email protected] da det er vanskelig å se hva som har skjedd med en anonym anmeldelse. Vi har prisledende produkter for de fleste typer forbruk. Vennlig hilsen Agva Kraft Kundeservice
Jeg har akkurat blitt kunde hos Agva og hadde noen spørsmål rundt min første regning. Jeg kontaktet kundeservice og jeg fikk hjelp raskt. Godt løst - hyggelige folk. Jeg anbefaler Agva kundeservice!
Hei Randi, Dette var veldig hyggelig å høre, vi skal gjøre vårt beste for å fortsette å leve opp til dine forventninger. Vennlig hilsen Agva Kraft Kundeservice