Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk en veldig stor faktura. Ved henvendelse til selskapet så svarer de at jeg er fakturert ut ifra forventet forbruk og får beskjed om å slette fakturaen og at det kommer en som er riktig i posten. Når jeg spør om hvordan det er mulig å gjøre en sånn feil så får jeg bare en unnskyldning. Jeg regner med at det er mange som har betalt in alt for mye. Hun var så rask til å se feilen at hun virket forberedt på spørsmålet. Er det en måte å redde likviditeten på? Styr unna. De har heller ikke avtale med netteierne så man må forholde seg til egene avtaler med dem.
Fikk tidenes dyreste strømregning denne måneden, 7400 kr. Jeg hadde agva spot 12-avtale, men plutselig så er denne avtalen endret til en langt dyrere avtale. Har tidligere betalt etterskuddsvis, det er også blitt endret uten at de gir beskjed. Nå stipuleres plutselig strømforbruket og regningen min denne måneden var dobbelt så høy som forrige måned😡
Vet ikke om det er noe binding , og kunne gjerne fått en påminnelse om forfall av regning
Strømavtalen ble uten godkjenning endret til to måneder forhåndsfakturering, hvor de beregner mer enn det dobbelte i kwt i forhold til tidligere års strømforbruk. Faktura/forfallsdato ble samtidig flyttet 14 dager frem i tid. Fakturaene viser heller ikke påslaget, som de også uten varsel har økt. Har byttet til annen strømleverandør og skal aldri tilbake.
Måtte betale 12800kr for en mnd.??!! Jeg byttet leverandør og nå er endelig fornøyd😊
jeg fikk faktura for 14 dager i august på kr2456,87. Mitt forbruk i perioden var 392,62 KW
manglende informasjon i forbindelse med det de kaller for omlegging av fakturaperiode